Thursday, February 25, 2010

TUDUNG



pakai tudung itu wajib
err nanti dulu la
belum terbuka lagi hati
nanti dah terbuka saya pakai la

pakai tudung itu wajib
err kubur kita lain lain
apa yang awak susah
ikut suka saya la tak nak pakai

pakai tudung itu wajib
err kalau hati tak ikhlas macam mana
baik tak payah pakai
awak tak boleh paksa

pakai tudung itu wajib
err belum sampai masanya lagi
nanti dah sampai masa saya pakai
harap semua tunggu ya

pakai tudung itu wajib
err harap peminat bersabar
doakan saya agar bertudung
doakan yang terbaik ya

pakai tudung itu wajib
err saya tak suka hipokrit
kalau nak saya akan pakai
kalau tak pakai faham faham sendiri la ya

pakai tudung itu wajib
err saya nak buat perlahan lahan
tak nak terus bertudung
nanti apa kata peminat saya pulak

pakai tudung itu wajib
ya saya tahu
tapi susah la saya nak cari makan
bos saya tak suka saya bertudung

pakai tudung itu wajib
err no komen
saya memang nak pakai
tapi..tunggu la




pakai tudung itu wajib
tapi kenapa ramai yang berdolak dalih






takkan bila dah masuk kubur baru nak pakai....

No comments: