Friday, March 12, 2010

MUNIR - BUANG TEBIAT



kringggg.... (jam loceng berbunyi...)


munir: tidakkk...dah lewat nk pg sekolah...

munir terus bangun tidor dan bersiap siap untuk ke sekolah...
tergesa gesa di keluar dari rumah...

mak tengah siram pokok bunga di halam rumah...
maka terjadilah perbualan ringkas ini..

mak: munir, kamu dah buang tebiat ke apa ni...

munir: err kenapa mak..? munir dah lewat nak pergi sekolah ni...

mak: ish anak aku sorng ni..hari ni kan jumaat...mana sekolah...

munir: jumaat?? ayyakkk...hihi lupa pulak...

mak: hmmm sabo je la...

11 comments:

ice juliette said...

ahaha....

nie penah jadik kat ice..

da ciap2 kai bju skola ag..

mmg segan laa nan mak yah sume..

huhuu....

tp kalau kat mlake, jumaat skola..

annfrendly said...

heheh..
tu maknanya munir terlalu suke pergi ke sekolah

RaMa2UnGU said...

hahahah..klaka la munir ni..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semangat nye nak g sek...
hehehehe...

NICK IRFAN said...

aku pun pnh jd bro! masa tu aku hbis spm 2007 lps tu 2008 masa aku bangun pagi nk solat subuh aku tgk bdk2 pakai bju skola? aku slumber je pakai bju skola siap dh semua ni dh nk keluar umah pun selamat ayah aku tegur "hang ni buang tebiat ka" hahaha malu oh! hahaa

si para para said...

annfrendly
hehe munir suka pergi sekolah untuk cikgu yati...

si para para said...

ice juliette
ice pernah mengalami sindrom yg sama ngn munir..hehehe

si para para said...

RaMa2UnGU
munir yg rajin..hehe

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
semagat tu ada..hehe tapi blaja tu..err.hehe

si para para said...

NICK IRFAN
hahaha ko mmg buang tebiat nick...dah besor besor pun nk g sekolah..teringat kat aweks lama la tu..hehe

ice juliette said...

hehe.. pe nk uat, da rndu sgt nk p skola.. huhu!


abg nick ag twok.. hahaha.. rndu nk pegi skola nye psl cmpai dia leyh lupe yg dia da abes skola.. adess....uhuks3.. >,<