Sunday, March 7, 2010

MUNIR - CERITERA



cikgu: murid murid..keluarkan kerja yang cikgu bagi minggu lepas...

murid: menurut perintah

cikgu: kamu munir...mana buku..? kamu buat tak?

munir: err tak siap lagi cikgu...

cikgu: cuti 2hari kamu buat ape?

munir: masa cuti hari tu saya pergi jalan jalan cikgu..saya pergi kuala lumpur jumpa artis...lupa pulak nama dia ape...lepas tu saya pergi bangi...pergi kajang...pergi putrajaya....bawak ikan masin untuk pak mat..pergi PD...bla..bla....bla...




setangah jam kemudian...

munir: lepas tu....

cikgu: dah la tu munir...kamu berdiri atas....



kringggggg........( loceng berbunyi)

cikgu: kamu bernasib baik hari ni munir....esok saya nak kamu siapkan kerja tu...

munir: baik cikgu.....

4 comments:

Anonymous said...

munir2.... truk btl ler..
ingt plak perangai aku ms drjah 2 dulu, sebjik si munir 2...
hahaaa...
siap cg check beg sek aku lg...
tp skrg aku dh jd sorg yg RAJIN... ermmm..
nice.. :)

telagaburuk said...

hehe kita serupa..pengalaman di bangku sekolah itu indah kan....

ice juliette said...

pngalaman skola mmg indah wlaupon kene dri ats krusi, kne tubit, kene dri tengah2 pns, kene rotan, blaja kat luar kls sowg2 n mcm2 ag laa..

huhuhuhu...

si para para said...

ice juliette


hehe bnyak jugak pngalam tika ye..lebih kurang munir je ni