Sunday, March 7, 2010

MUNIR - MASAK MASAK


Apakah hadiah perkahwinan yang paling ideal drpd kawan² untuk aina dan kenapa.?




hadiahnya ialah...jeng jeng jeng.......



mak: mana pulak perginya lesung batu aku ni...munir....munir.....!!

munir: ye mak..

mak: mana lesung batu mak..? mak nak buat sambal belacan ni...

munir: ada..tapi dah bungus..nak bagi hadiah kat kawan..

mak: adoii bertuah punya budak....

munir: ngeeee




lesung batu



nak pikat hati suami kena la pandai masak..kalau nak masak kena la ada alat alat kelengkapan...macam nak pergi berperang jugak..hehe so rajin rajin la masak...

kalau en.farmasi, benda ni diaorang guna untuk bancuh ubat...kalau untuk isteri gunanya untuk buat ubat jugak..ubat memikat hati suami hehehe...

6 comments:

ice juliette said...

huhu!
t'ingat cte Dalil cinta mlm td...

telagaburuk said...

oh citer tu ke..hehehe tak tgk...

NICK IRFAN said...

hahahahahahahhahaha ade ke lesung batu nk bg kat kwn? hahahha adoi lawak la....

telagaburuk said...

hehe bg kat bunian nick la..hihi

Cik aiNa said...

hahaa...klo tumbuk panadol pakai lesung pn oke gak..selsema neh..hehee

telagaburuk said...

kalau selsema kena makan ubat lain cik aina..demam sakit kepala makan panadol..hehe lets cook..hehe