Thursday, March 4, 2010

MUNIR - PENGETUA



di kantin sekolah

munir: amir...pengetua nk jumpa kau sekarang...

amir: ape? pengetua??

munir: ye..dia nk jumpa sekarang....

amir: adoyaaa apa la salah aku ni....

munir: sekarang...!!

amir: ye la..ye la...




tok tok tok..!! (pintu di ketok~)

amir: assalamualaikum...

pengetua: waalaikumussalam wbt...masuk.

amir: err pengetua ada nk jumpa saya ke...?

pengetua: jumpa kamu?? bila masa pulak saya panggil ??

amir: err kalau tak ada saya mintak diri dulu....

pengetua: ha ye lah..

amir: siap kau munir..!!


di dalam kelas

munir: hahaha (tengah ketawa besar)

cikgu: munir.apa yang kelakar sangat tu..??

munir: tak ada apa apa cikgu...

cikgu: kawan kamu si amir mana?

munir: dia ada meeting penting kat bilik pengetua...hihihi











moral: jangan kenakan kawan..nanti kita akan di kenakan balik (malah lebih teruk lagi)

12 comments:

NICK IRFAN said...

hahahaha lawak la.. ni pengalaman ko sendiri ker? aku pun pnh jd mcm ni kwn aku kata pengetua nk jmpa tp dlm perjalanan ke bilik pengetua aku terserempak dgn pengetua bila aku tnye pengetua kata x suruh pun... tp x la malu sgt sbb aku belum lagi msuk bilik pengetua... hehe

telagaburuk said...

hahaha ko nick lg lawak dari munir la..hahaha pengalaman memceritakan segalanya..right? hehe

Nini teDDylicious said...

majal btol si munir..

telagaburuk said...

hehe munir cuma membalas gurauan si amir.hehe

munir berkata: tu la..dulu kenakan aku..skrang baru tahu rasanya bila terkena balik..hehe

ice juliette said...

huhu..
cam ade pngalamn nie gak laa..
kwn kenakan..
haish..
malu glew...

telagaburuk said...

hehe sesungguhnya zaman sekolah itu indah..lepas habis blaja baru tahu macam mana perasaan tu...so blaja baik baik..hehe

ice juliette said...

mmg indah..
ok.. ^^

telagaburuk said...

ice..buktikan spm nanti...

ice juliette said...

erk!!!
insyaAllah..
doakan ice gak k..

telagaburuk said...

ok...kalau ice berusaha..insyaallah ice dpt..

ice juliette said...

usaha tangga kejayaan...
oh yeah! oh yeah!

si para para said...

ice juliette

oh yeah..hehehee