Monday, March 22, 2010

SENYUMLAH KEMBALI



aku tahu engkau kecewa
kerana aku berubah sikap
aku sedar engkau merana
seringkali bertemankan airmata
aku harap kau sabar di sana
berikan aku sedikit masa
aku disini sedang mencuba
untuk merawat luka di jiwa
usahlah engkau merasa curiga
aku disini seperti biasa
tak pernah berubah apa yang aku kata
dari dulu kini dan mungkin selamanya
bukannya aku tak pernah merindu
seringkali aku teringatkan dirimu
tapi diri ini terpaksa menahan
kerana rindu itu tetap tak kesampaian
suatu hari nanti aku akan kembali
mengulang kembali saat yang telah pergi
seperti yang kita sama sama mimpi
seperti zaman yang pernah kita lewati

15 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ayat mcm terluka je nie..
hehehehe..

*Dak kecikkk* said...

sadisnye....:(

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

trsntuh bce ne.........

sugar2 kapas strawberry said...

tgh berpk..

puisi ni utk seseorg yg pergi
atau seseog yg menanti kepulangan seseorg?

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
haha opsss saya tak nak komen..lalala~

si para para said...

*Dak kecikkk*
senyumlah kembali... :)

si para para said...

luZ a.k.a peRmataPuTiH
hmmm stright forward :)

si para para said...

sugar2 kapas strawberry

orang tu dah pergi..pergi jaoh...tapi dia masih di hati...
pergi melakukan sesuatu yg perlu...

dan ada seseorang tengah menanti....menanti untuk bersama lagi...


jarak itu memisahkan. :)

annfrendly said...

masa dan takdir menentukan segalanya ;)

CikGadis said...

jln cni

Anonymous said...

nice..
:)

ice juliette said...

huhu! sweet... ^^

syafawani said...

mcm tersuka baca ja..aha

chokio_nia said...

tak sume yg kte nak kte leh dpt..

sya ar said...

sobs