Sunday, June 20, 2010

MUNIR - MENAGKAP IKAN NEMO DI PULAU REDANG



cikgu: hari ni cikgu nk kamu bercerita tentang aktivit yang kamu semua buat semasa cuti sekolah...

amer: saya cikgu!

cikgu: haa kamu amer..kamu buat ape masa cuti?

amer: masa cuti hari tu, kami pergi jalan jalan cikgu.. pergi kat P.D..berkelah...pastu balik kampung...bla..bla..bla...

cikgu: ok amer..dah la tu..kamu boleh duduk...

amer: baik cikgu

cikgu: kamu munir, kenapa diam je..kamu pergi mana mana tak?

munir: err saya pergi makan angin jugak cikgu...pergi jalan jalan...makan makan...pergi mandi kat pantai...pergi kat pulau redang...bagi ikan nemo makan...menyelam...pastu pergi naik bot laju..best cikgu..!!

cikgu: aik? bila kamu pergi ke pulau redang tu munir?? hari tu saya jumpa mak kamu kat kedai..kamu pergi dengan siapa?

munir: err saya mimpi je cikgu...



moral: jangan banyak tido di siang hari..



########################################



AWARD DARIPADA

:: melatidaisy ::


err award ni dah lama..tahun berapa ni ek..dah lupa..hehe apa apa pun terima kasih untuk beliau...award ni main ambik je..hehe so sape2 yang berkenan tu boleh la ambik ye..buat koleksi..tak pun buat tambah n3...

okeh...habis bahagian award...sedar tak sedar..blog aku ni dah masuk umur 4bulan..err dah 4 bulan lebih..hmmm dah besor kau rupanya PARA PARA...dah pandai terbang belum nih...macam mana la kamu besor nanti kan...harap kau jadi sesuatu yang berguna untuk orang lain..nanti kalau aku tak ada kau jangan nakal nakal ye...

opsss dah lebih nih...jadi..di kesempatan ni..bulan baik...hari baik...aku mintak sahabat di sana memberi pandangan dan tunjuk ajar sikit pada aku...err untuk pertingkatkan lagi industri blog nih...apa yang tak ok tu korang tegur la...haa nk tanya..blog aku ada masalah loading tak? aku rasa macam sarat je benda alah kat dalam blog ni...err kena buang ke benda tu? aku harap ada la sorg dua yang komen dan bg pendapat....

akhir kata....majulah industri blog untuk perkembangan ilmu semasa...




10 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang wonderfull pon...
;)

annfrendly said...

hihii.. suka baca gelagat munir.. memang mencuit hati.. wah.. dah lawa blognya sekarang.
Pssstt..belajar rajin2 ya..

Yatre Hayati said...

selamat ulang 4 bulan !!! heee

sugar2 kapas strawberry said...

kesian munir..dlm mimpi je ye dik.huhu

budak hitam said...

hehe.. rindu munir..
ermm rsnye loading ok je.. xde mslh.. blog da kemas. senang nk bc..
munkin lau nk cantik tmbah header je yg edit sndri yg ad gmba munir.. kikiki

Cik SHiN~JU said...

kuat tido munir tu yek...hehe
tahniah dpt award...mcm x caya jer usia blog ni baru 4 bulan...mcm blog otai jek..

melatidaisy said...

salam,

thanks sudi terima !

:)

Tasbih Alam said...

Salam..

Setelah sekian lama saya membelajari bagaimana untuk menjadi seorang blogger.. Kini telah sampai masanya untuk membina rangkaian bersama blogger hebat yang lain. Serta mempelajari lebih banyak lagi bagaimana untuk menjadi blogger yang hebat seperti anda.

Semoga kita dapat kunjung mengunjung antara satu sama lain untuk mengeratkan silahtulrahim antara kita dan blogger² yang lain..

Sesungguhnya hunjung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih hebat dari apa juga senjata yang ada di muka bumi ini. dan Semoga kita sama-sama mendapat menafaat daripadanya..
Insya Allah

Salam ukhwah…
http://tasbih-alam.blogspot.com

jane said...

;)

ye...majulah blog tuk negara

eh/hhahhahhaha

hellioz said...

pnat je gwa bace
sat g mimpi

macam cerita hantu meleis
gyahahahaahahah~