Wednesday, January 12, 2011

Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak


adehh..dah bape hari aku lambat buat ni..sory kepada pihak penganjur..di harap pihak tuan tidak menarik balik penyertaan saya nih.kebelakangan ni saya agak bz.hehe

tag ini datangnya dari blog sekamar rindu dan penganjur segmen ini ialah blogger BudakBotak


1.)Buat 1 entry dan letak tajuk "Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak".....ok dah buat

2) Letak gambar atas tu kat awal2 entry korang. Buat 1 link ke entry nie ye... pun dah buat

3) Nyatakan korang lelaki @ perempuan (senang nk kelaskan)

Lelaki sejati.hahaha

4) Tag 3 orang kawan2 korang yg berminat

 dari lensa hati
chinatsuhayam
sissyira

5) Letak link entry korang kat bwah nie.

semuanya dah dibuat...:))

3 comments:

sissyira said...

salam

thanx da tag,

syira dah joint ni :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sape kene tag tue...
hehehe....

Faaein Himura said...

owh tag ini kah..

inshaAllah.. de rezeki nanti sy jawabyer.. tq.. =]