Sunday, March 27, 2011

BECAUSE OF YOU

Dear Nurulbadiah Lai,

semalam aku seorang diri
berjalan di lorang yang sepi
kanan dan kiri lalang melambai
aku sendiri di tengah ramai

dan bila mentari menyinar ke wajah
aku terleka memerhati keindahannya
terpesona oleh senja yang indah
hampir terlupa janji yang aku terima

kerana dia aku bermula
mengenal erti sebuah persahabatan
kau hadir kerana takdirnya
penghapus sepi dalam kehidupan

kini aku sudah berteman
bersama melihat senja di taman
dan bila bintang berkerlipan
aku hadiahkan buatmu teman

suka duka tersemat di jiwa
kita tempuhi bersama sama
kau ukir senyum di pelusuk dunia
buat tatapan aku saat gelora

hari ini kau di hati
menjadi teman sehidup semati
aku harap esok lebih ceria
menjadi teman hidupku selamanya...




entry contest ini telah ditaja oleh :




munie tag aku.. dah lama.. tapi baru buat.. sory ye munie.. ni baru ada kesempatan... lagi pun aku tak ada kawan baik atau bff.. aku ada dia... aku buat benda ni je.. dah ok kan..hehe


aku dan dia
KHRLHSYMROK kata, kosong itu pasti akan ada isinya. 




Tag. 

38 comments:

KHRLHSYM said...

nampak, tapi kabur sedikit. mungkin pasal penutup tu.. hmm

KUREKURE COMEL said...

wahhh...khai....kembang la tu...hehehe...

si para para said...

@KHRLHSYM

sory bro..penutup tu bukan untuk di buka.hehe

si para para said...

@KUREKURE COMEL

hehe no komen...

Wuucin Kimora said...

Woow! hahahaha

Inspirationalefeks said...

cool! a

si para para said...

@Wuucin Kimora

woooww.. err kenapa nak ikut jugak ni.hehe

si para para said...

@Inspirationalefeks

hot.hehe

shameel Iskandar said...

"lagi pun aku tak ada kawan baik atau bff.. aku ada dia... aku buat benda ni je.. "

dlm maksud tu

si para para said...

@shameel Iskandar

sedalam yang di fikir.hehe

white rose said...

monolog sendirian tanpa teman?
urm...

Nadia Mashuri said...

terima kasih tag saya..
nanti saya buat ya..
=)
gud luck ok..

Cekodok said...

hensem jugak muka ko ngan kwn ko tu.. hahahaha

zati embong said...

huhu,hari 2 jat da tertipu dgn gambar kosong KH.puas jat tnggu gambar 2 loading,rupenya mmg kosong.hihi

Khairul Antasha said...

yg bertutup itu biarkan terus bertutup..kerana itu lebih indah.. :)

kiwi said...

good luck join contest..kwn kiwi pn ade join contest ni..hehe

Novelgurl said...

Salam..ooo~

NICK IRFAN said...

selamat aku xkne sbb byk contest aku xjwb2 lagi

HEROICzero said...

amboi bukan main... dah macam bukan bff dah. =)

d_LA said...

wahhh pic kosong..unik ni

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

wah..siapa si dia?

Cik SHiNJU said...

Nak komen mende yg sama mcm Irfan..huhuh..makin lama mkin malas jwb tag n join contest..

Cik TeN10 said...

wowww pandainya para2 berpuitis.. emm siapakah gerangan si dia itu?..

Nurulbadiah Lai said...

sgt puitis

kagum..

thanks 4 joining..

wih u all de best..

:)

done check urs..

btw follow u too

si para para said...

@white rose

teman aku adalah sepi~

si para para said...

@Nadia Mashuri

:)

si para para said...

@Cekodok

haha baru hang tahu sape aku..sila jangan jeles.hehe

si para para said...

@zati embong

hehe kosong yang terisi tu jat..

si para para said...

@Khairul Antasha

betul..bila di buka maka hilanglah indahnya..

si para para said...

@kiwi

:) lupa tag kiwi.hehe

si para para said...

@Novelgurl


salam
:)

si para para said...

@NICK IRFAN

sama la nick..ada yang dah expired pun..hehe

si para para said...

@HEROICzero

hehehe ehem2...

si para para said...

@d_LA

hehe ada tu..tak nampak eh..

si para para said...

@Nazsabrina Iman Zulfikar

err rahsia..nanti dah sampai masa, akan di war warkan.
:)

si para para said...

@Cik SHiNJU

emm mungkin kekangan masa dan idea kan..

si para para said...

@Cik TeN10

hehe tak leh bagitahu lagi..lalalala~
hehe

si para para said...

@Nurulbadiah Lai

:)