Wednesday, March 9, 2011

TIADA LAGI BULAN MADU



bertarung dengan waktu. akhirnya aku yang tewas. gugur bagai kelopak mawar. kering dan layu.







p/s: ?

22 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

layu???
kering???
nak aku siramkan???

ghost writer said...

tunggu musim bunga yang akan datang...

aLieF si Muncung ManiS said...

tersirat beno la maksud entry ni..huhu..apa maksud entry ni??nak tahu....huhu

A.s.t.i.n.a said...

Saat waktu itu berlalu
Dia bukan lagi milikmu
......................
......................

(fill in the blank with correct answer)

Penyair SenjA said...

apakah kecewamu boleh membinasakan
percayalah
dengan kasihsayangNYA
kau tetap bisa bangkit untuk menikmati hidup yang lebih baik
percayalah,,,,

Faaein Himura said...

owh.. kenapakah?

Yaya said...

napeeeeeee?

Ic3 Juli3tt3 said...

nape je???

KHRLHSYM said...

berkawan dengan waktu, kita tidak akan tewas

KUREKURE COMEL said...

sepiiiiiiiiii.....dan....
sepiiiii....




ape pun senyum ye....huhuhu...

skandaLdariLangit said...

usah gugur dahulu. biar kusiram dengan air hujan~

si para para said...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫


siramkan aku dengan semangat.

si para para said...

@ghost writer

bimbang pokok itu yang akan kering dan mati dahulu..

si para para said...

@aLieF si Muncung ManiS

err tak leh bgaitau kat sini,nanti orang tahu.hehe

si para para said...

@A.s.t.i.n.a

Saat waktu itu berlalu
Dia bukan lagi milikmu
kerana dia sudah menjadi miliknya

si para para said...

@Penyair SenjA


kerana kasihNya aku masih berdiri...



tq sahabat.

si para para said...

@Faaein Himura

panjang ceritanya..

si para para said...

@Yaya

kadang kadang kecewa...

si para para said...

@Ic3 Juli3tt3

sedih :)

si para para said...

@KHRLHSYM


betul tu..kalau bersaing kita pasti tewas..

si para para said...

@KUREKURE COMEL


:)

si para para said...

@skandaLdariLangit

ohhh sejukkkk...