Monday, May 2, 2011

OSAMA MENINGGAL?




Tadi terbaca berita Osama Bin Ladin meninggal... betul ke? ke propaganda je...ntah..aku pun tak tahu.


oh lagi satu.. aku tertinggal laptop kat kg..jadi tak boleh nak balas jejak dan komen korang...
sory sangat sangat.. ni pun guna pc tempat kerja time rehat.. nampaknya malap lagi la blog ni..hehe




p/s: MU dapat telor semalam...

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kabar angin jew nieh...

p/s: aku dapat 3....

zulkbo said...

Innalillahiwainnaialihirojiun..
semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang yang beriman..
al-fatihah..

Enchaoz said...

kat yahoo headline kan.. umm mcm propa je huhu

AkuMuzikFilem said...

entah.

yahoo MU telor. kihkih

ghost writer said...

bukan dia guna ilmu kebal pun...

Cik TeN10 said...

dgr jugak tp xtahu betul ke tidak..

Nadia Mashuri said...

propa jer semua ni..

intan.maisarah said...

MU menang semalam