Tuesday, March 16, 2010

HARAP MAAF



saya selaku tuan tanah memohon seribu kemaafan keran terpaksa mengguhkan kerja baik pulih blog ini...sbb..err tak payah guna ayat skema tak pe kan...



petang tadi...
aku mkn roti 3 keping...pastu g jalan jalan...pusing dunia...
pastu beli rojak...
balik mkn rojak...

malam...
pergi main futsal...
habis main aku telah termuntah rojak...auwww...
2kali aku muntah...seksanya..
opsss cerita ni tak de kena mengena dengan cerita orang mengandung...

sekarang..
aku tgh pening pening lalat sambil menaip..
rasa hiba sikit sebab blog tak siap siap lagi...
malam ni tak ada sesi lawatan ke blog...

nanti..
kena tido awal...
siapkan apa yang patut..
rehat..
mimpi indah indah..

esok..
pagi pagi kena ambk k.long aku..pkul 6.30
pastu dlm pkul 8 nk kena g hospital...
nk buat med. checkup..


terima ksih kepada semua yang banyak beri tunjuk ajar dan bimbingan dalam dunia berbelog ni..jasamu ku kenang.....


sehat tak boleh beli dengan duit.....

8 comments:

NICK IRFAN said...

wah!!!!!!!!!!!!!!! blog dah berubah kaler oren tu!!! cantik tol!!!! ape2 pun tahniah bro blog ko mmg best! lawa! eh! kjab ko wat medical check up wat pe?? ko sakit ape?

Aiza said...

moga cpt smbuh abg... ecececehhh , dengki org tu sat ag.. ahahha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

buat sementara nie pon dah ok...
hehehehe...

sya ar said...

kau xsehatkah? get well soon :)

psl tangguh proses baik pulih ni, xyah mintak maaf kot. haha.

aNoZ said...

dia x sakit. tp harap x mngandung juga la. heeeeee

ice juliette said...

nape uat medical check up?? sakit ke?
wah! ayat da x skema ag.. hehe ^^



cpt tau bthu nape en.fauze uat medical check up...

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

sudah sihat ke arini?

Amirah Rashid said...

whoaaaa
i like mat rempit!
ehh, i like orange! hee xD
lawa lawa :)