Monday, March 22, 2010

JANGAN BERPERANG (WAR)

hari yang di war warkan....


lelaki melayu terakhir...mana lagi spesis lelaki ni...??
dari kiri ( sarah, tak kenal, najla, jenny )


waktu yg cemas masih sempat untuk bergambar kenangan...lepas ni dah tak ada dah..
dari kiri ( eja, kecik, faz, nadz )




mensyuarat tingkap sedang berlangsung..jangan ganggu..nanti ada yg makan penyapu..
selamat bekerja kepada semua kawan kawanku...



tempat kerja

sarah - kk setiu
tak kenal - kk dungun
najla - hosp. dungun
jenny - kk hulu terengganu
eja - kk kemaman
kecik - kk dungun
faz - hosp. kemaman
nadz - hosp. dungun

err ramai yg kecewa dengan keputusan ini..termasuk akulah tu...







~kami sedia membantu~




n3 ini di post secara automatik

8 comments:

NARDtheNERD said...

KK??... klinik kesihatan kah?...

=))

Gadis H said...

aikk...??? ade plak nama orang tak kenal... he3... anyway, selamat bertugas... ^_^

chokio_nia said...

ko kat mane??kat dungun ke??

nick irfan said...

aiseh! x knal plak bro? aku rasa aku knal bro jejaka tu.. hahahaha ape2 pun serius aku tgk jejaka tu mcm secocok je dgn gadis bertudung hitam.. harap2lah jejaka tu ngorat gadis tersebut... hehehee amin...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ape yg ko kecewakan nie???

fikaryna said...

2 tmpat posting ker?

Anonymous said...

selamat menjalankan tugas dengan penuh amanah dan dedikasi..
-kami sedia membantu-
heheheeee...
nice:)

budak hitam said...

Siapakah jejaka bernama x kenal tu?
unik btl nama dia.. teringin nk kenal.. hahah