Monday, March 22, 2010

TAG YANG TERAKHIR UNTUK WAKTU INI

tag ni di ulang balik dan di tingkat taraf..sebab dapat tag sama..hehe sowi..aku dah makin kelemasan dengan masa...sebelum pergi aku nk selesai dulu..nanti baru hati senang..hehe




oppssss tag?? hehe aku cuba buat sedaya mampu..skrng masa betul betul cemburu gila kat aku..aisehh sowi2...

tag ni daripada adah..err insan sekampung..hehe dan daripada diane...thnx sbb bg tag ni :)

1) Siapakah diri anda di rumah ?
aku kat rumah..merupakan ank kepada mak aku..buat kerja rumah..macam beli barang dapur..pagi pagi pergi pasar..tolong jaga raksaksa..dll...

2) Siapakah diri anda di samping rakan ?
aku cuma biasa biasa jer...mungkin hanya watak sampingan..aku ok dengan semua kawan..aku tak tahu sangat...err kena tanya kawan aku sendiri la..hehe

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai.
--> camera digital (canon)..
--> Ada kereta sendiri (grand livina? haha vios? tak tahu lagi)
--> pergi Hj / umrah ngan mak aku
--> kawen (opsss..)
--> aku idam nk buat 5 hajat lagi..hehe


4) Siapakah nama pasangan anda ?
yulley..

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
senyuman...lain lain rahsia.

6) Bila tarikh anda couple ?
kosong tiga kosong tujuh...

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda ?
pahit? makan ubat yg pahit..hehe


8) Lagu tema cinta anda.
lagu?? adaoii...tanya dia la..hehe

9) Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda ?
perubahan?? aku nk dia belaja betol2 sampai berjaya capai cita cita (err menjawab soalan tak ni??)

10) Tag 10 rakan anda yang lain.

err sowi..aku tak ada masa sangat ni...





sowi..aku buat dgn tergesa gesa...peace..harap pihak di sana tak berkechil hati...

3 comments:

annfrendly said...

rajinya buat tag...
bagus

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mase ade...
tapi padat...
hehehehe...

ice juliette said...

kamera canon..
tka pon nk jugak..
ngee~~

wlaupon mse padat tp en.fauze jwb nan bgos.. huhu!