Sunday, March 14, 2010

JULUNG KALI

julungkali dapat award...perasaan sungguh terharu...hehe...terima kasih di ucapakan kepada padang bola..lampu neon...kerusi kerusi yang kosong...dan tak lupa kepada mic yg saya tgh pegang ni...tanpa kamu semua, tak boleh la orang ramai nak terima award..

perkara yang di war warkan ini datangnya daripada cikaidacomei.... terima kasih untuk cikaidacomei atas award ini...tanpa membuang masa saya ingin menyiapkan tugas yg di beri kerana raksaksa sudah mula mengamuk.


The award came with request to share
10 honest truths about me:


1. saya adalah seorang budak lelaki...para tu nama laki ke perempuan? err hentam sajalah..

2. saya bekerja menanam anggur, petik anggur, makan anggur. sape nk makan anggur free blh tinggalkan nama dan alamat sekolah. tp bulan depan dah nak start keje..keje ape? jual ubat di tepi jalan.hehe

3. hobi? banyak sangat...kumpul stem, kumpul duit, kumpul jam, (byk lagi yg di kumpul) baca buku, "menembak", buat syair?, mengembara..bla..bla..bla..(dah la tu...nanti tak muat page)

4. sangat sibuk dengan raksaksa raksaksa...tapi masih ada masa untuk buat benda lain termasuklah berblog.

5. seorang yang mudah lupa..lupa pada nama kawan kawan..tapi rajin menegur..kalau jumpa tak sebut nama...main cakap jer...hehe sowi kawan kawan lama...ni kelemahan aku..

6. saat yg paling mengembirakan dalam hidup adalah masa bersama keluarga satu masa dulu...saat yg paling indah..aku takkan lupa walaupun aku menjadi tua kelak(nyanyuk).

7. saat paling menyedihkan bila tak dapat berjumpa dengan ayah, tok, toki untuk kali yg terakhir. sebab masa tu tgh belajar...tu la kelemahan bila belajar jauh2.

8. tak memilih makanan (halal)..tapi dulu tak makan sayur..bila dah besar semua makan..tapi bab air aku memilih sikit...ada org tu cakap aku cerewet...opss bab tu mmg cerewet sikit...hehe

9. aku suka mainan..hahaha robot robot...kereta...lego..transfomers...macam macam lagi la..bersepah dalam alamari cermin aku..kalau lalu kat kedai toy r us mmg aku singgah..pastu cartoon...mmg aku minat dari kecik....

10. aku suka bersukan dan aktiviti lasak..bola sepak, futsal, badmintn, ping pong, bola tampar...dll..hoki n ragbi aku tak main...golf pun tak pernah... suka berkhemah dan sewaktu dgnnya...(aku tak tahu nak masuk ape yg no 10 ni...kira ok la tu kan)



cikaidacomei..macam ni di terima tak?


27 comments:

Wanita Itu said...

jujurnya :)

telagaburuk said...

err dia ckp tak boleh tipu2...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua nye jujur kan...
ok la tue...
hehehehe...

telagaburuk said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
hehe ok2...jejur pada diri...

Amirah Rashid said...

raksasa? anda ni ultraman ke? haha

NICK IRFAN said...

nama aku ade bro!!! ha! thnkz i re my best friend la! aku mmg ske tag ni hehehe nnt aku jwb lps hbis cte hantu HA!!!!!!!!!!! NAMA KO ADE SEKALI LA DALAM CERITA AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CEPAT MASUK BLOG AKU... HEHE

telagaburuk said...

Amirah Rashid....
hehe lebih kurang macam tu la...ultrman nine dtg...zasss hehe

telagaburuk said...

NICK IRFAN..
hehe good jon nick...
ko mmg best..

NARDtheNERD said...

hiperbola bola para niiii~..hehe~

Wanita Itu said...

owh kena jujur ye weee.... nnt saya wat kay.. tunggu!! :p

nick irfan said...

eh! kejab bro nk tnye tag ni aku nak kena copy semua jwapan ko ke? atau aku kna buat sendiri? dah lagi 1 ni semua kena senaraikan hobi2 aku ker? atau biodata?

insanmisteri said...

nama sy ade jugak??
nanti sy jawab..
hehehehe

budak hitam said...

wuu kena tag.. hihihi budak hitam akn bt ble ada kelapangan.. kerajinan da hilang.. tlg cr rajin sy balik.. suh dia buat tag... hihiih

ice juliette said...

ermm... name btol en.para nie sape ye?? huhu! thnx cuz name ice ade skali.. ^^ nnt ice jwb ea..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ok2...
aku cuba melakukan jujur...
ko tgk je nanti...
hehehehe...

si para para said...

NARDtheNERD...
hehe lagi suka makan bebola ikan..bebola sotong..bebola ketam..dan banyak lag bola..hehe

si para para said...

Wanita Itu..
ok..kami tunggu..hehe jujur tau...

si para para said...

nick irfan
hentam je nick..biodata ke..hobi ke...suka suki ke...asal berkaitan dgn diri..jujur.hehe

si para para said...

insanmisteri
dah siap jgn lupa bgtahu..nk terjah..hehe

si para para said...

budak hitam..
cpt budakhitam..cari rajin tu sampai dapat..hehe

si para para said...

ice juliette..
ok ice...dah jwb bgtau tau..hehe
err nama?? a.z.u.a.f....
eja dengan cara terbalik..hehe

ice juliette said...

fauza??
sdap name...
nk pnggil en.fauza la...
ske name tuu..
leyh x??

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
hehehe okeh cepat2 tak sabo den nak terjah ni...siap bgtau semua org..kami nk serbu..

si para para said...

ice juliette..
oppssss salah ice..bukan fauza...ayakkk sowi2..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

wah..sejak bile para-para ni bela raksasa?
huhu..pape pon thanks sudi jawab tag nih..
huhu..sangat berani okeh.jujur lak tu

si para para said...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤
hihihi raksaksa tu perkataan sinonim je cikaidacomei...tp mmg raksaksa la mereka mereka tu..hehe

ice juliette said...

erm...
yg ni nk jwb nk kene amek skali ke gmba tuu??