Friday, March 26, 2010

KENAPA RAMAI YANG JELES

selamat berbahagia semua..terutama sekali kat ReRaMaUnGu, ♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ & cik zaza....kerana telah mempassingkan award ni kepada siparapara ni...yang lain lain tu kalau tak dpt lagi jangan jeles ye..hehehe (TAJUK DI ATAS TAK ADA KENA MENGENA YE)

Top Blogger 2010!!

ayakkk..tangok tengok dpt award top blogger..mengetop ke aku ni..haha rasanya mmg tak layak nk terima...tapi saya terima jugak seadanya..hehe..banyak lagi yg kena belajar pasal blog ni...


"saya budak baru belajar"


Ok, basically this is what the regulations are:

# Thank & link the person that gave you the award.
# Pass this award onto 12 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic.
# Contact said Blogs and let them know they’ve won the award.
The 13 top bloggers are:

14 comments:

annfrendly said...

terima kasih atas penghargaan ni :)
semoga sejahtera selalu..

Yatre Hayati said...

Eh2....kita top blogger ker?? mekasih la...tetiba rasa heppi macam nak loncat2....yeah yeah/..mekasihh

cik EPAL said...

ada award :)

cik EPAL said...

ada award :)

cik EPAL said...

ada award :)

Wanita Itu said...

nak itut!!

Cik SHiN~JU said...

salam...
tahniah la dpt award top blogger...
awk mmg layak pun,rajin post n3,trafik pun kencang sya tgk...
TQVM gak coz pilih utk pass ke sya plak...rase mcm x layak jer..tp hepi sangattttttttttt...hahaha...;)

sugar2 kapas strawberry said...

aha...da rmai yg kasi award ni..smpai sy da lupe sape lg yg kasi..tp sy x tampal lg..rsa berslh gler kot

Nurul Ain said...

ni ke hadiahnye..tq2..nnt sye amik..=)

Nana said...

ok tq..nant ada masa kita wat k

Aiza said...

welcome =)

ice juliette said...

huhuhu!
thnx en.fauze..
terharu sgt2..

chokio_nia said...

ouh..da tau dah..adiah ape..trimas neway..=)

sya ar said...

trimas yaw! :D