Sunday, March 21, 2010

KITA

mahsa (2007-2009)


Engkau..

Bagai semalam bersamaku

Mengisi kekosongan waktu

Warnai duniaku

Masih terbayang

Perjalan kita bersama

Mengharungi suka duka kehidupan

Jatuh dan bangun di sepanjang perjalanan

Masa bagai terhenti

Air mata yang menitis

Tak akan berulang lagi semua ini

Walau sekuat mana aku menangis

Kini engkau disana

Perjalan yang berbeza

namun aku percaya

kita pasti tak lupa

pada apa yang telah kita bina

akan aku hargai

kehadiranmu di sisi

kau hadiahkanku permata

persahabatan yang kekal selamanya




aku di antara mereka...

19 comments:

NICK IRFAN said...

aku tau ko yg mne 1 bro!!!!!!!!!!!!! ha! ko yang duduk kat sebelah kanan sekali kan? btol x? hehehe

sI tEDI said...

persahabatan tidak boleh di jual beli :)

Anonymous said...

Cool..

Try this blog,read few entries..i found it very funny and interesting!

www.fdausamad.blogspot.com

Seriously!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

yg blakang tue apahal sengeh lebih tue...
hehehehe...

Cik SHiN~JU said...

yg mane 1 weh? :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hargailah mereka seadanya :-)

ice juliette said...

huuhu! yg mane 1 je en.fauze neyh??

syahira ariff said...

MAHSA?
kolej universiti mahsa ker?
waaaahhhhhhhhhhhhh!!!

CikGadis said...

duduk kanan skali!
tpat skali kn?

si para para said...

NICK IRFAN
hehe betol ke tu nick...jangan silap org dah la...hehe

si para para said...

sI tEDI
betol2..persahabatan tu tak ternilai harganya...errr tiada haraganya..

si para para said...

Anonymous
thx :)

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
hehe dia mmg macam tuh.. masa tu org kat dpn tgh buat lawak bodoh..hahhaaha

si para para said...

Cik SHiN~JUerr yg mana satu..susah nk jawab ni...yg paling kiut tu la..hehe ramai yg dah teka...tapi semua yg teka tu betol..adoya...macam mana boleh tahu ni...ada nama ke kat gambar tuh..

si para para said...

miss lolly a.k.a luvfareda
terima seadanya..susah senang kami bersama...adoii bila di kenang rasa terlalu rindu...bila di lupa rasa terlalu sayang...takkan ada lagi saat tu..

si para para said...

ice juliette
eh ice..tak kenal lagi ke mana satu..hehe tgk betol2 ice...

si para para said...

syahira ariff
ye...MAHSA...hehe tak nk pg lagi kat sna..

si para para said...

CikGadis
opss jgn tertipu dgn gambar tu..gambar tu di ambil tahun lepas.. masa tu berat saya maintain..sekarang dah over dose..hehe

chokio_nia said...

mak aih...nanges ke??tak macho la laki nangesa..hehe..