Monday, March 15, 2010

MUKA TAK BERTUAH

...::: Ins.P.ra.C.Falisha GIVEAWAY :::...


contest?? err bukan..ni cabutan bertuah..
muka yang tak bertuah ni cuba cuba nak jadi antara 7 yg betuah.hehe
(tak salah kan?)

To do list :

1. be follower
-menurut perintah

2. add blog nie dlm blog list anda
-menurut perintah

3. letak gambar di atas dlm entri/post khas utk giveaway nie, jgn lupe letak link blog nie
-menurut perintah

4. letak banner di atas di sidebar blog anda n linkkan blog nie
-menurut perintah

5. tinggalkan link dalam bhgn komen entri nie
-menurut perintah

...::: tarikh tutup : 31 MAC 2010 :::...








munir: mak..buat ape tu? masuk contest ke?

mak: tak la..mak masuk cabutan bertuah...

munir: hmm dah yg ke berapa puluh kali mak masuk cabutan bertuah..tapi tak pernah menang pn..nampak sangat muka mak tak bertuah...

mak: kalau dpt hadiah nanti anak mak jugak yg nak...

munir: tak pe la mak..kirim salam je la kat hadiah tu....

mak: (bertuah betol la ank aku sorg ni)

4 comments:

CikGadis said...

sy pn xnah brtuah. nk kirim slam kt adiah tue jgak lar. hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

cube nasib...
hehehehe...

si para para said...

CikGadis
try je masuk..mana tahu kali ni bertuah..kalau tak bertuah jugak nk buat mcm mana kan..hehe

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
hehe cuba..jgn tak cuba..



ku akan cuba lagi...di lain hari~