Thursday, March 11, 2010

MUNIR - DEMAM




cikgu: munir, kenapa tak datang sekolah semalm?

munir: tak sihat cikgu...

cikgu: awak sakit ke munir..??

munir: tak cikgu..

cikgu: habis tu kenapa tak datang....

munir: kucing saya demam cikgu...

cikgu: (aku pulak rasa nak demam)

15 comments:

ice juliette said...

erk!!
baek btol hati munir jage kucing dia demam cmpai dia pon xdtg skola..
ish3.. terharu T.T...
wakakaaaaa........

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

hahaha..kucing yang demam ,die pulak yang cuti..
sabo je la

Miecyber @ Sudu said...

Saya pun rasa nak demam bila baca entri nie..
Luculah...kakakkakakak

sugar2 kapas strawberry said...

ahahahaha..kesian cikgu tu ;)

tujuhhariseminggu said...

kucheng demam??? camna tu yer???

ASaDa RyutaRo said...

hahaha... kesian ngn kuceng munir..

hope kucing munir cepat sembuh..

Frodo Baggins said...

hahahhahaha

seb baik bukan cicak n semut2 yg demam
mau x koma cikgu ~~~


>>___<<

si para para said...

ice juliette
hehe munir seorang yg penyayang tau ice..

si para para said...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤
hehe alasan yg terbaik tu...

si para para said...

Miecyber @ Sudu
hehe cepat cepat jumpa doktor...

si para para said...

sugar2 kapas strawberry
hehe cikgu yg plg byk terima ujian dan cabaran dari anak muridnya...

si para para said...

tujuhhariseminggu
err mcm kita deman jugak kot..hehe

si para para said...

ASaDa RyutaRo
hehe kena rajin mkn ubat la nampak gayanya...

si para para said...

Frodo Baggins
kalau semut demam hari hari la munir tak pergi sekolah..hehehe

ice juliette said...

penyayang cam en.fauze ^^.. pnggil en.fauze leyh?? erm.. ke nk pngil name laen??