Saturday, March 20, 2010

MUNIR - ESOK SEKOLAH

selamat memulakan sesi persekolahan kepada yang berkenaan....
mulakan sesi yang baru ini dengan senyuman dan keceriaan..


mak: munir..dah la tu tgk tv....tido...esok sekolah...

munir: jap la mak...dah nak habis ni...

mak: kerja rumah yg cikgu bg minggu lepas dah siap ke belum..?

munir: ayyaaakk...

mak: haa tak siap lagi la tu...




cerita ini tiada apa..cuma imbas kembali waktu persekolahan dulu....

11 comments:

nick irfan said...

munir ni sapa? aku rasa munir ni nama btol ko ape?? btol x bro!

budak hitam said...

yola.. mcm biase je dgn situasi ni.. haha

NuR said...

huhu..
bakal mengalaminya pagi esok
pasti ada yg tak siapkan keje sekolah

CikGadis said...

mst nakal nie tm sek dlu...

ps : akhirnya munir dh mncul =)

annfrendly said...

kalau ann.. mesi dah nangis tanak gi sekolah..huhuhu

ice juliette said...

smemangnye kite serupe..
mak kite pon tnye soklan yg same..
huhu!

piewahid said...

sambung sikit,
dlm hati munir berkata:

"kenapalah esok dh sekolah semula? kalau lah ada 1 hari lagi..!'

he3..

nasikputeh said...

slalu kene dok luar sbb xsiap homework...

kalo tlg member siapkan pon kene dok luar gak..

ceh...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dah puas cuti sampai semua lupa...
hahahaha...

sweeTSour said...

sama lah kita..heee..

cemomoi said...

dulu, mak pesan, sekarang kita pulak yang tukang sampaikan pesan tuu