Thursday, March 18, 2010

MUNIR - PAGI YANG CERIA



mak: munir......bangun...dah lewat ni...

munir: mmm ye mak...

mak: kenapa ni munir..? kamu tak sihat ke...

munir: tak sihat mak...

mak: kamu sakit apa munir..demam ke?

munir: tak mak...

mak: habis tu...

munir: err sakit kencing manis mak...

mak: kencing manis?? .........hish kamu ni munir..ni bukan sakit kencing manis..ni kencing malam...dah besor besor pun kencing atas tilam lagi...

munir: tak sengaja mak..

mak: dah dah bangun pergi mandi..

munir: mak...jangan bagitahu adik ye...hihi

16 comments:

Miecyber @ Sudu said...

Kikiki..kelakarnyerr

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan tak sengaja mak...
xleh control mak...
hehehehe...

ice juliette said...

ahahahahahaa...
pndai carik alasan..
cicicici...

syafawani said...

ihik..tu kencing tawar kot..hee

NICK IRFAN said...

wakakakaka lawak la munir ni ade kencing mlm tu??? adoi... teringat msa kecik2 dulu.. aku pun sama dengan jer? tp munir kencing aku siap package berak sekali! hahaahhaha

tujuhhariseminggu said...

hiks... mesti takut kena marah.. :)

zaradgreat said...

aish.
munir munirr...
ish3

ahahahha

annfrendly said...

hehehe...
kalau adik munir taw mesti kena ketawe..

si para para said...

Miecyber @ Sudu
err tu satu hari yg malang...hehe

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
alat control tak berapa nk ok la kot malam tu..hehe

si para para said...

ice juliette
hehe untuk melepaskan diri..malu...

si para para said...

syafawani
hehe tu kena tnya munir...

si para para said...

NICK IRFAN
hahaha ko ni nick...ada ada je la...nasib baik beso beso dah tak buang tebiat..hehe

si para para said...

tujuhhariseminggu
hehe hati rapuh lagi...tukut..hihi

si para para said...

zaradgreat
err budak budak...tak besar lagi..nk buat macam mana..hehe

si para para said...

annfrendly
konfem tujuh hari seminggu kena ketawa..