Saturday, March 13, 2010

MUNIR - PERTANDINGAN

Contest Avatar dan Fast & Furious 4





contest lagi..hahaha memang gila contest la....tapi tak ape..masuk contest ni bukan kena bayar pun kan...jadi sape sape yng berminat nak masuk tu silalah ke blog penganjur..

tarikh tutup: 10 April 2010 pada jam 12.00 tengah malam



antara syarat syaratnya ialah:

Buat pendaftaran dengan meninggalkan komen, nama dan alamat blog korang dalam entry contest ini
-menurut perintah

Korang perlu membuat satu entry dalam blog korang tentang contest yang dianjurkan ini dan korang perlu meletakkan link entry contest dan link blog ini dalam entry yang korang tulis tu
-menurut perintah

Perlu menjadi follower blog ini terlebih dahulu
-menurut perintah

hadiah?? haa specel punya...kalau nak tahu jom ke blog saudara YUS....hehe







munir: mak..nak CD cerita avatar...

mak: mengarut la kamu ni munir..hari tu kan dah tgk kat panggung...

munir: cerita tu best mak....nak tgk lagi...nk...nk...

mak: haa ye la....mak masuk contest jp..kalau menang dpt la tgk cerita tu...

munir: contest??

mak: ye la....contest...pertandingan....

munir: kalau kalah mak??

mak: kalau kalah kamu tgk je la cerita spongebob kat tv9 tu..

6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

contest byk tol skang nie...
hehehehe...

Amirah Rashid said...

nnti dpt dua2 ke? bg la kite 1 eh. hee xD

cikgu isza said...

ehhhh.. ingat kakitangan kerajaan je yang selalu menurut perintah.. =)

semoga ia menjadi milikmu..

telagaburuk said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
ape lagi..jom kita masuk ramai ramai..hehe

telagaburuk said...

Amirah Rashid
err nak kena mintak kat munir...saya tak tahu..hehe

telagaburuk said...

cikgu isza..
hehe thx cikgu~