Monday, March 8, 2010

MUNIR - SAMBUNG



cigku: pian..kamu pergi cari munir...dah dekat setengah jam dia tak masuk kelas ni...bimbang pulak saya rasa...

pian: baik cikgu..


10minit kemudian...




tok tok tok (pintu di ketuk)...

pian: assalamualaikum...

cikgu: waalaikumussalam..haa pian..jumpa munir tak..?

pian: panjang ceritanya cikgu...

cikgu: ha kenapa dengan munir pian..???

pian: saya jumpa munir kat surau...dia tgh tidor cikgu.tak sampai hati saya nak kejut..

cikgu: ???#$%

9 comments:

ice juliette said...

erk??
kwn dia mmg baek hati..
ahahahaa....
kan bgos kwn2 ice gak camtu...

NICK IRFAN said...

munif ni lawak la ade ke siap tido lagi kat surau...

telagaburuk said...

ice juliette..xpe la...biar la kita baik kat kawan..nanti ada la kawan yg akan baik kat kita...hehe

telagaburuk said...

nick..nama dia munir la..hahaha

ice juliette said...

kalau kwn ice, owg nga tdo..
dia lak ckp, "berdiri sume (cam cegu da ad kat dpn la)" ice pon bangun la.. then sume ktawekan.. ciot tol! buat2 je upenye..

hahahahaaaa..
abg nick ciap leyh slh taip.. huhu

telagaburuk said...

hahaha tu la...tgk sedap2 tido bila dgr je org sebut semua bangun, kita pun cepat2 bangun..buat2 cergas..padahal org kenakan kita..hehe

nick tersasyul tu...hihi

ice juliette said...

huhu.. mmg slaloo kena la nan membe2 nie sume.. dowg mmg pntang kalau nmpak ice tdo.. ahahaha...

tersyasul suda.. mmg manusia kdg2 buat silap.. ^^

telagaburuk said...

ice juliette...
hehe tu la...ice slalu tido dlm kelas ye..sama la kita masa muda muda dulu..hihi


manusia sentiasa melakukan kesilapan..Allah itu maha pengampun...

ice juliette said...

godaan dlm kls mmg kuat auw.. mmg gase nk tdo je..