Tuesday, March 9, 2010

MUNIR - SPORTCHECK



cikgu: murid murid..hari ni cikgu nk buat pemeriksaan mengejut...kamu semua boleh beratur di luar kelas...

munir: alamakkk..........


7 minit kemudian...

cikgu: amir....kamu bawa barang apa ni??? saya rampas ye....

amir: haa??

munir: errr...





barang yg munir bawak untuk bg kat cikgu yati semalam....

~ 60++ fancy button
~ 1 set love sticker
~ 3 set wooden heart shape
~ 20pc satin flower
~ alphabet confetti
~ love confetti
~ flower shape sequin
~ 2 pc butterfly memo clip
~ 15pc assorted eva foam applique
~ lace border flower
~ 2pc love cross stitch
~ 1 pc love applique

7 comments:

ice juliette said...

huhu!
asl c amir lak yg kene tuu??

NARDtheNERD said...

pastu bagi tak kat cikgu yati?..sebok je nakk tau..haha~

telagaburuk said...

cikgu yati dah rampas..mknanya tercapai la hasrat munir nak bg kat cikgu yati..hehe



munir is a peminat rahsia cikgu yati..hehe

pminat rahsia??

telagaburuk said...

ice juliette...jalan terakhir...kan amir selalu kenakan dia..skrng dia kenakan amir balik..hihi

ice juliette said...

ahaha...
pnjg akal dia...

telagaburuk said...

ice juliette..
hehe dia blaja dari ice la tu kot..hehe

ice juliette said...

erk!!

ilmu ice yg ni xpenah ajo kat sape2 ag.. huhu