Thursday, March 25, 2010

PEMILIK RUMAH SEWA ITU ADALAH LELAKI



ni pon pasal rumah sewa....

kak tie banyak tolong aku..dia menjadi rakan sekerja aku kat dungun..dia org lama jugak la...berbanding aku ni tak sampai sebulan jagung...

nanti aku kena kerja kat jerangau...felda jerangau...aku kena cari rumah sewa jugak kat sana...sbb kuaters kat sana dah penuh...so kak tie lagi yg tlg cari....

di pendekkan cerita...ada la satu rumah bujang...pekerja kat kk jerangau jugak...dia duduk sorg...bujang lagi...aku pun suka hati la...satu lagi masaalah aku bakal selesai...


tapi....errr tapi??

kak tie cakap..boleh duduk dgn dia..tapi...dia pergi kerja pakai kasut tumit tinggi...pakai bedak..pastu pakai yg merah merah kat pipi...perempuan? oh tidak.....lelaki macam aku jugak... waaa mcm mana ni...
err kalau korg nk duduk tak dengan beliau?


bg aku cadangan atau pandangan..bulan depan aku kena pergi sana...


p/s: cerita pasal pengalaman kerja aku ni bukanlah 100prtus mengikut kronologi dan 100prtus ketepatan ayat dan perbualan...cuma aku ingat je..lagi pun aku tak pandai nk bercerita..

13 comments:

MofizPutra.com said...

hahahhahahah (ketawa golek2) wah seramnye.. klu apiezlah, nk tengok pun rasa seram bila laki pakai cm tuh.. tk duduk kot.. takut2..hohoho,

piewahid said...

ok per. duduk la... hehehehe...:D

Miecyber @ Sudu said...

Fuyooo bahaya wooo...nanti kena gossip...

pensel kontot said...

hahaha..try la duduk

Cik SHiN~JU said...

salam...
weh..mamat tu keje kk gak ker?
boleh ker org gomen bwk perwatakan gitu ke tmpt keje? dia x cover lgsung ker? eh, sori...td u mintak pndapat kan? klu boleh cari la umah lain dulu, klu dh xde pilihan sgt tpkse la kan..;p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dalam xpandai nak cerita tue,
panjang je cerita nye...
hehehehe...

fikaryna said...

hehe..seram2..pk panjang sblm buat keputusan..huhu.

dmx said...

mak..ai....
seramnyrrr...
hehehe....

pu3aan said...

wargghh..!!!<<expression pertama..
erkk..??<<expression kedua..
eiuwwww...<<expression ketiga..

hahahahaah...

sugar2 kapas strawberry said...

kak tie tu laki ke pmpn?

Anonymous said...

gay ke..
bgus gak..
blh bt penganti biti..
haha..
nice..

Yatre Hayati said...

lalala..
kalau sewa murah pergi la..
hahaha....

nak ke duduk ngan dia....awwww

Nana said...

alamak
seram nye
xrela ii nyah..
haahahah