Tuesday, March 9, 2010

TAG MENGETAG

TAGGED

tengah line lembab ni, si nick irfan mengetag aku pulak.haha ni second time kena tag. tp firstime buat..err nk cakap ape lagi ni..adoii lupa skrip pulak....ok, saya menerima tugasan yg di beri dengan hati terbuka ceria dan err....dah la tu..



1.- Adakah anda rasa HOT???
hot=panas? mmg panas wehh...sape ada jaul aircond free..haha

2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
err..elmu ni tak belajar lagi...wallpaper aku sama dgn wallpaper korg semua. oit?

3 - cerita pasal gambar...
gambar? gambar ape ni...aku suka ambik gambar...pak cik google pun simpan gambar aku..nape x caye ke? ehehe

4 - bila kali terakhir anda makan pizza?
makan pizza..hmmm baru lagi rasanya...macam baru semalam je rasa...

5 - lagu terakhir anda dengar?
lagu terakhir? lagu The Chemistry (between us) kot...x pun lagu Me..haha lupa la..aku dah lama tak dgr lagu...

6 - apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
main game..jaga budak2 yg degil ni...tolong ibu terchinta...buat sajak yg merepak dan banyak lagi.hahaha

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
para, parapara, telagaburuk, four, zie, g, hahaha banyak sgt la....lain tempat lain nama.

8 - tag lagi 8 org
1) areev19
2) miss lolly
3) rama2unggu
4) bunbun
5) budakhitam
6) gaban
7) insanmisteri
8) yuka

9 - siapakah org no.1 kepada anda?
seorang yg ceria..macam kanak2 rebina..hihi jgn marah..

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5...
thnx sbb tolong..banyak habiskan masa sampai tido lewat2..hehe

11 - no.3 ada hubungan dengan siapa?
err dengan kekasih dia kot..haa dengan mak ayah dia la...haha

12 - bagaimana pula dengan no.4...
dengan insan tersayang..haha sape?? tanya dia sendiri..

13 - pesanan kepada orang no.6...
teruskan berkarya..haha

14 - kata2 cinta untuk orang no.2...
err semoga jumpa pakwe yg hilang tu..hehe er kata2 cinta ke tu??

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
mesti la..dua2 asal malaysia..hehehe

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
nick irfan (1001 kisah)
- seorang yg baik hati..dia ada tolong aku..
- seorang yg kelakor...err cerita dia kelakor..hehe
- dia orang yg terawal follow aku..aku tak lupa..hehe
- dia ni mmg..emm ape ae..kalau aku komen dia komen aku balik..haha
- yg pasti dia seorang laki laki kacak.hahaa

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
persamaan..hmmm beliau suka kencing berdiri kot..err boleh ke...?

18 - perasaan anda wat tag ni?
penuh perasaan..hahaha first time buat...tapi susah skit..budak2 kecik ni kacau..haha

19 - adakah anda tau si razman itu sengal?
razman? sengal? hahaha no kemen...

20 - a)GAY or b)LESS
mmg GAYLESS la soklan ni...aku laki sejati ok? haha




ok la ni kot...tak boleh buat lebey2..nanti lari tajuk pulak..hahha dah2 jom layan budak pulak..

6 comments:

ticher ina said...

alah...
da jawab la da tag nie...
passss...

ticher ina said...

cara untuk capture screen anda ialah..
minimize semua window..biar yg tinggal
hanyalah desktop anda...
pastu...
klik fn+prt sc....
pastu bukak paint...
then klik dekat paste...
then tadaaaaaaaaaa.......
gambar desktop anda akan terpapar..
then save as jela..

Ice Juliette said...

1st time kene ea..
ahaha..
owg yg same kenekan tag kat ice gak iaitu abg nick..

si para para said...

insanmisteri..thnx ats panduan...dh dpt buat..hehe

si para para said...

insan misteri....tag yg satu lagi telah menyusul..hehe

si para para said...

ice juliette...hehe nick tu mmg..hehe tp ok la jugak kan..kurang2 ada pengalaman di tag oleh nick.haha