Friday, March 12, 2010

TEKA KACANG

semasa aku sedang berjalan jalan di bawah lampu jalan. tiba tiba aku tersepak batu..dan terjumpalah contest ini... hehehe aku jumpa contest ni kat Mietos punya blog..

:: sticky post: bola oh bola ::


#kedudukan bola: G & H

sape sape yang berminat bolehlah ke blog Mietos ni..saje untuk memeriahkan lagi contest ni...menang tak menang lain cerita kan..hehe so cepat cepat la sebelum terlambat..

#tarikh tutup pada 15 March 2010.




ini bukan teka kacang..tapi teka bola..hehe

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa...
contest teka bola..
knp jawapan sampai 2???
ade 2 bola ke???
hehehehe...

mie said...

ok!!
dah approved...
xbuat sticky mode pun xpe..

NICK IRFAN said...

ha! lupa nk tnye nuff ko mcm mne? dpt income tak? aku bru dlm 2/3 hengget jer.... hehee

NICK IRFAN said...

huh! futsal ni dorg main pakai 2 bola ker?

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
tu la...main hentam jer..

si para para said...

mie
ok thnx en mie..hehe

si para para said...

NICK IRFAN
hehe dia saje je tu nick...nk cari kelainan..haha

si para para said...

NICK IRFAN..
nuff? err aku tak tau mana silap..
kena tunggu sebulan dulu ke?
dpt 0.00... org tak click ke?
ntah la nick..aku pun tak tau..