Sunday, April 25, 2010

8 BUDAH HITAM

di kesempatan waktu ini...sementara menunggu hujan reda...sementara menunggu waktu berlalu...menghampiri janji yang di patri...aku cuba menyiapkan satu TAG daripada budak hitam yg chumel...opss yg chumel tu afiq ok..hehe

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.

2. Select the 8th photo in that folder.

3. Post that photo along with the story behind it.

4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.


setelah di buka...di cari...di tengok..di tapis dan sebagainya...keputusan yg aku perolehi amat mendukachitakan...sebab folder yg kelapan tu folder kawan aku masa tgh2 blaja...so aku tak nk la ambik gambar dia...setelah kajian dan penelitian di buat, aku bersetuju untuk mengira folder yg kelapan dari belakang..err tak salahkan..hehe setalah di buka...dan di kira...terpampanglah gambar ini...

tengah tengah nk upload gambar...kawan aku pulak dtg ajak pg pasar malam...





Ok sambung balik....setelah berhempas pulas menghabiskan nasik goreng paprik...air sirap 4 gelas....saty....buah epal..aku kembali mengadap skrin yg masih bernyala....sambang kerja yg masih tergendala...ok upload gambar...



tak ku sangka gambo ni yg keluar...dah lama bebenor aku tak bukak gambo masa zaman muda muda dulu.hahaha masa ni aku tgh gigih belajar dan menuntut ilmu..cewahh gigih la sangat....
rasanya masa tu aku tgh nk masuk dalam lab....ntah aku dah lupa nak buat apa masuk dalam tu....ok tu je kot..aku tak tahu nk cerita apa lagi..hehe


err cuba teka...mana satu aku?? sape teka betol tak dapat ape ape..hehe

5 comments:

budak hitam said...

mesti awk yg kt blkg tu.. yg x nmpk muka.. lau x awk tgh amik gmba ni.. hihihi..

afiq je comei.. isy x blh jadi ni.. hihihi

sugar2 kapas strawberry said...

yg kanan tu..hihi
btl x???

melatidaisy said...

baru nk teka tp tgk2 x dapat pape..so x nak teka la ~ hehe =)

Frodo Baggins said...

wa rasa lu adalah bayang2 kat cermin tu kan?? sila bg hadiah! hahahha


>>___<<

CikGadis said...

yg knan. sbb sma dgn muka superman kt entri aku lelaki sejati abad ini.

PEACE! hehehe