Sunday, April 25, 2010

TERIMA KASIH BUNGA CHEMPAKA


ini n3 edisi khas...

terima kasih....

ucapan terima kasih ini di tujukan khas kepada Norgadis Labuan kerana dengan murah hatinya mengeposkan hadiah untuk aku.. waa terharu... hehe org kampung aku ramai yg jeles...ada yg tarik muka ngan aku...yg tiba tiba bermoncong pnjang pun ada... haha opss tu semua aku reka reka je ok..tak ada maknanya org kg aku nk jeles ngn aku..haha terima kasih Norgadis Labuan atas usaha murni anda..semoga hidup anda di selimuti rahmat Ilahi....sentiasa.....



bunga chempaka....

tadi aku ronda ronda..dan terlihatlah oleh mata ni...waa aku minat benda benda mcm ni..so aku mencuba la sekali..hehe jom terjah kat blog CHEMPAQA....

KATEGORI ENGLISH LAVENDER
pada yg berminat kena cepat cepat..sebab tarikh expired dah nk dekat...hehe

1 comment:

CikGadis said...

rjin nyer join contest
:) tlg join utk sy sma hehehe