Tuesday, April 27, 2010

ESOK HARI BERMAKNA



esok...28hb april..2010....



esok aku kena kerja sorang...adoii macam mana ni..dah la aku baru masuk kerja...ubat ubat pun tak berapa ingat lagi...bab ingat ingat ni yg aku fail...mintak mintak la esok tak ramai pesakit....ramai peminat aku tak pe..hahaha

hmm bila jadi kes macam ni...kita kena berani..err betol ke...kena berdiri atas kaki sendiri..tapi mmg berdiri atas kaki sendiri pun....kena berdikari...hmm...mmg semua aku kena...kena buat kerja sorg....aku kena cuba.....nak tak nak kena jugak...

apa la aku merepek ni....tak kisah la...tulis n3 ni pun bukan kena bayar kan...kiranya aku luahkan perasaan kat lptop yg tak ada perasaan ni la...hehe haa tgk tu..aku suka pun dia duk diam je...hmmm tak sporting la macam ni...aku beli mahal mahal..ingat boleh la layan perasaan aku..tapi....hmmmm kechewa

ntah kenapa sejak dua menjak ni mood kurang baik...ahh malas la nk ckp pasal ni..kalau cakap pun bukan lptop ni boleh faham..buang karen je...tido lagi baik..mimpi indah Indah malam ni...esok pn harap indah jugak la..hahaha (suka sorang sorang lagi)....

ok la lptop...setakat ni kau la teman aku....maklum la kat sini aku duk sorang..rumah besar punya..ada 3 bilik..tapi 3 bilik tu semua aku yg punya.hahaha kejamnya....ok dah la tu....dah merapu mengalahkan ikan kerapu ni...titik





bekerjalah seperti kamu hidup selamanya...
beribadatlah seolah kamu akan mati pada esok hari....



8 comments:

M a W a D D a H said...

tido je la si para-para dari merepek..hehhehe

CikGadis said...

gud luck en para-para..
=)

piewahid said...

hehehe... sabar la. xpe blajar dri pengalaman. :)

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. gud luck keje sorang2 esok..

sugar2 kapas strawberry said...

goodluck tuk esok :)
mood x baik??
jom kita jln2 sambil picnic nk??ahahha

yulley said...

2la guna nya teman..
yg boleh menemani setiap ms...

syafawani said...

sabar2:)

ice juliette said...

cian dia keje sowang2 ari ni...
huhuhuhu!