Monday, April 19, 2010

MUNIR - MC UNTUKMU

gambar di atas tiada kaitan dengan cerita di bawah. harap maklum.



9;15 PAGI... di kelas 6 MURNI...


cikgu: sape sape yang tak siapkan kerja rumah sila berdiri atas kerusi....




munir sorang je yang berdiri...






cikgu: ha munir...kenapa tak datang sekolah minggu lepas...?

munir: saya tak sihat cikgu...

cikgu: kamu sakit apa..? ada MC x..?

munir: sakit kaki cikgu..MC ada....

cikgu: bawak sini MC kamu tu cikgu nak tengok...




munir: err cikgu...abang yang bagi ubat kat klinik hari tu kirim salam kat cikgu...

cikgu: klinik kat sebelah sekolah kita ke munir..??

munir: ya cikgu...

cikgu: waalaikumussalam......baiklah munir..hari ni mood saya baik..kamu boleh duduk....

munir: terima kasih cikgu....

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mc beli ke hape...
hehehehe...

sI tEDI said...

rasuah kirim salam dah terlepas hukuman ponteng

si para para said...

harap maaf kerana lama tak berblog...kekangan waktu sedang menjengah ruang hidup aku...

terim kasih pada yg masih setia.....

cemomoi said...

hee... cekgu tu mesti cun

hans said...

hahaha
budak tu guna taktik yg bagus

Yatre Hayati said...

hahaha...baik punya ayat...hehehe

sugar2 kapas strawberry said...

ahahahahahahaha...
abg sebelah ni ad pape2 ke ngn cikgu?? ;)

NICK IRFAN said...

pecah perut aku ketawa!!! hahahahahahhaha lawak tol ade plak lps kim slm hukuman terlepas? hahaha adoi lawak giler la...