Wednesday, May 19, 2010

JATUH BANGUN PERJALANAN INI




BAKAL GEGAR 2010!!!


KEHEBATAN PRODUK


1) TIME ERASER (ANTI AGING)
- menghilangkan garisan halus dan kedut pada raut wajah kurang dari 28 hari
- mencerah dan menanjalkan wajah
- nampak muda sentiasa, terutama bagi mereka yang berumur 35tahun keatas
- sesuai untuk lelaki dan wanita


2) TRIAL PACK + LADY CARE (SKIN CARE - kecantikan)
- cleansing
- toner
- pelembab
- scrab
- essance
- wangian
- setaraf dengan produk sk-11 dan estee lauder



"KETAHUILAH RAHSIA KECANTIKAN MENJANA KEKAYAAN"

Untuk maklumat lanjut sila klik sini Untuk daftar (percuma). klik sini

ok cukup la tu untuk sesi iklan..kalau sape sape nk tahu dengan lebih lanjut, boleh la klik kat atas tu....nak di pendekkan cerita, aku masuk la benda alah ni...MLM ke apa ntah...

sebenarnya aku memang tak main benda macam ni..tapi bila kawan aku ajak sekali pergi meeting dia, aku pun teringin jugak la nk join...lagi pun abang kawan aku tu jadi penasihat syarikat tu...

mula mula memang ramai yang halang aku masuk benda ni.. naik pening jugak la aku fikir...nk join ke tak..dan keputusannya aku terjoin jugak la benda ni...sebabnya aku dah try produk tu...memang bagus..aku dah try pakai yang TIME ERASER tu..hehe nape? laki tak leh pakai ke benda ni...hehe

ok dengan berfikir panjang aku pun join la..jadi stokis mobile lagi tu..hahaha sebabnya produk tu..bagus...satu lagi untuk tambah pendapatan...lagi pun benda ni benda baru...hari tu aku nk join yang alpha lipid tu..tapi atas nasihat kawan aku, aku tak join...sebab peluang makin kecik...ramai org dah masuk...jadi aku join la benda baru ni....peluang lebih besar...

ada lagi produk lain dalam ni..bukan produk kecantikan je...produk kesihatan pun ada.... yang penting produk ni halal...guna herba, berkesan dan selamat...kalau nk tahu lagi boleh pergi usha kat lama web utama diorang www.cwc.com.my ...semua maklumat ada kat sana...

kalau ada apa apa masalah atau kemuykilan boleh tanya aku..jangan memalu..hehe
opss ada satu lagi iklan kat bawah ni...layan je la....



BAKAL GEGAR 2010!!!

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN (killer produk)


MODAL

- RM 199 - pakej silver (10 pairs) - RM600 sehari

- RM 580 - pakej gold (15 pairs) - RM900 sehari

- RM985 - pakej platinum (25 pairs) RM1500sehari

- RM1900 - pakej diamond (70 pairs) RM4200 sehari



BONUS

1) sponsor 20%
2) pairing 10%, 20%, 30%
3) royalti 20% 4level
4) unilevel 50% 10level
5) car found10%
6) mobile stokis 5%
7) stokis daerah 10%
8) taja mobile stokis RM360
9) taja stokis daerah RM500
10) stokis cto 5%
11) personal sale 10% & 12%
12) yearly bonus 3%
13) khairat kematian
14) bencana alam
15) speaker speech



banyak giler bonus..penat taip woi...hahaha



Ok kalau ada yang berminat sila klik sini

Untuk daftar (percuma). klik sini






promosi tamat.................................................................................



aku ingat nk buat satu lagi blog...untuk cerita pasal perjalanan hidup aku bila menceburi bidang ni....
aku nk tulis apa yg aku buat dan apa yang aku dapat..mungkin semua tu berguna untuk aku dan sapa sahaja...
tapi masa selalu tak bagi aku buat....hmmm tapi akan cuba jugak...sebab aku tak nk berhenti untuk mencuba...







7 comments:

Unknown said...

wah...selamat berjaya....

Cik SHiNJU said...

Salam...
produk ni mahal x?
time eraser tu harga bape?

si para para said...

Pensel Kontot

terima kasih :)

si para para said...

Cik SHiN~JU

produk (1 set) + ahli = RM199

1 set ada 3...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga anda berjaya...
=)

Unknown said...

wah! ko join ni ke? aku ade dgr jgk tp aku x join sbb aku mne la reti nk pomot ni aku pndiam jer.. ape2pun aku doakan bussines ko semakin maju!! dah harap2 ko jd jutawan! amin.. nnt blanja aku? hehe

shameel Iskandar said...

Selamat berjaya para2. Moga Allah memberkatimu. Bila dah kaya jgn lupakan kami. Saya berminat juga ttp asyik kegagalan dlm MLM. hehehe