Thursday, May 20, 2010

PERASMIAN



bismillah....
dengan hormatnya....
hari ini..aku nk merasmikan blog baru aku....
blog yg bernama CWCbiz....

ok..
tujuan blog ni di bangunakan....
blog ni aku buat untuk mencatatkan tentang apa sahaja yang berkaitan dengan bidang perniagaan yang baru sahaja aku ceburi pada 19/05/2010...

tujuan kedua aku buat blog tu..
sebab tak nk campur urusan bisnes dangan syair si para para ni...

aku pun nak tengok...
setakat mana aku boleh pergi dengan benda tu...
semua tentang jatuh bangun perjalanan aku dgn CWC....

sape sape yang tak tahu lagi pasal CWC tu...
boleh la layari web utama kat www.cwc.com.my

kalau berminat boleh klik gambar kat bawah ni...





kalau nk tahu pasal perjalanan bisnes aku tu, boleh la pergi kat blog ni...

http://cwcbiz.blogspot.com/



kalau ada apa apa pertanyaan pasal cwc boleh tnya kat blog baru aku ye..
segala perhatian anda amatlah saya hargai..hehe





7 comments:

Cik SHiN~JU said...

Salam...
pergghhh...siap ade perasmian tu..
semoga semuanya berjalan lancar..
murahlah rezeki sahabat hendaknya..

syafawani said...

wahhh dah ada bebi baru ehh:)hehe

melatidaisy said...

salam,

all the best =)

si para para said...

Cik SHiN~JU

hehe buat sorng..
lancar pun sorang...
harap yg baca tak seorang...


amin...

si para para said...

syafawani

bebi..hehehe no komen...

si para para said...

melatidaisy

salam..
terima kasih... :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

perasmian xder makan2???
=)