Saturday, May 1, 2010

KUALA LUMPUR



kuala lumpur itu masih sama...
seperti yang aku mula mula kenal dahulu...
sesak dengan limpahan manusia dan asap...
melemaskan aku di dalam arus kemodenan...



















akhirnya aku meninggalkan tanah yg berlumpur itu untuk sekali lagi.......

17 comments:

zaradgreat said...

traffic jammm..

SEKALUNG BICARA said...

salam..

Kuala Lumpur juga penoh tipu dan daya....hehehe ..

Cik SHiN~JU said...

salam...
kolumpur mane de lumpur...
hehehe...manusia berlumpur ramai ar..

penarek becha said...

teringat lagu topeng kota.. fuh..

kuala lumpur tetap kuala lumpur.

sweeTSour said...

KL.. sesak ngn org, kenderaan n pencemaran

sugar2 kapas strawberry said...

klu nk cari ragam manusia g la keyell tu je kn..hihi

ASaDa RyutaRo said...

hohoho~ nak pegi mana lak ni?

kolumpo dah penuh sesalk ngn umat manusia yang pelbagai ragam.. uhh!

semoga dapat mencari ketenangan hidup d mana jua berada la ea.. heee :)

senyum slalu, hepi slalu ;)

cikgadis said...

serius! cantik pic ni! minta??? hehe tq~

si para para said...

zaradgreat

hehe tu suda semestinya...
zaman ni kat kampong pon dah jem..hehe

tapi kampong aku tu tak semaju KL dari segi pembangunan..
tapi kaya dengan alam semulajadi..hehe

si para para said...

SEKALUNG BICARA

ye betol tu..
semua org mahu hidup..ada yg guna jalan depan..ada yg guna jalan belakang..

si para para said...

Cik SHiN~JU

ada..hehe di kaki org yg berlumpur tuh..haha

si para para said...

penarek becha

hehe kuala lumpur...
pagi petang siang malam bertempur...

si para para said...

sweeTSour

oh tu sudah semestinya...
asap kotor air liur atas dapur..hmmm

si para para said...

sugar2 kapas strawberry

betol2..tapi ragam manusia ada di mana mana..kalau nk jumpa mat bangla pg keyL jugak..hehe

si para para said...

ASaDa RyutaRo

kesana dengan satu tujuan..kalau tak mmg tak hingin kesana lagi...
lagi pun di sana duit kata mari..hehe

si para para said...

cikgadis

ambik la cikgadis..tak kena byr pun..hehe yg baik kita kongsi..yg buruk kita buang ke hujung bumi..hehe

NICK IRFAN said...

pendek giler sajak kuala lmpur ni? hehe