Tuesday, June 15, 2010

MUNIR - MAKAN ANGIN





munir: mak..kita tak nk pergi mana mana ke time cuti sekolah ni...asyik duduk rumah je..boring la...

mak: ish kamu ni..mak tak boring pun...

munir: sekali sekala kena la pergi makan angin ke...makan kat luar ke...pergi menikmati keindahan alam ke...baru tak boring mak...

mak: haa ye la..esok kita pergi...

munir: yeeaaa...seronoknya dapat pergi jalan jalan....yeahh...


Esoknya..........

munir: mak...cepat la..munir dah siap ni.......

mak: haa ye la...mak tengah siap ni...

munir: ish lambat betol org pempuan bila siap...

mak: apa tunggu lagi tu..jom la kita pergi....naik kereta....

munir: hehe baik boss...



5 minit kemudian.......




munir: waaa tak aci...cakap nk pergi jalan jalan..makan angin.....mak tipu....

mak: laa apa yang tipunya....kan kita dah makan angin tadi kat luar..tak cukup lagi ke munir....

munir: kalau pergi keliling kampung je buat ape...waaa....nk makan angin......





moral: jangan makan angin banyak banyak....nanti kembung perut..







6 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

aahhah..lama xdgr cite si munir nih

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan kembung perot senang hati kew???
hehehe...
;)

abid_pm said...

munir..
kanak-kanak riang.

ice juliette said...

hahahaha..
sian munir.... >.<

nur intan hazirah said...

hahahahaha

cian si munir nie....

NICK IRFAN said...

sian munir? makan angin kat luar je? hahahaha best2! ada jgk munir...