Friday, June 25, 2010

MUNIR - PELAJAR CEMERLANG

gambar di atas tak ada kena mengena dgn cerita di bawah ni ye..


cikgu: buka kerja rumah yang cikgu bagi sebelum cuti hari tu...

murid - murid semua diam........



cikgu: ada sape yang tak siapkan ke??

sunyi sepi~




cikgu: sape yang tak siapkan lagi sila berdiri...


separuh murid murid yang berdiri termasuk..errr...





cikgu: munir..kenapa tak berdiri??

munir: saya dah siap buat cikgu...

cikgu: meh sini cikgu nk tengok.......oh bagus kamu munir..yang cikgu tak suruh buat pun kamu buat..nah ambik buku pergi duduk..

munir: terima kasih cikgu...hehehe (senyuman sinis untuk rakan rakan)




moral: contohi munir....walaupun cuti dia tetap buat kerja sekolah...







amir: mana aci cikgu..dia tak pergi mana mana masa cuti.....

7 comments:

ice juliette said...

hahaha.. sgn nan munir la.. huk3

Cik SHiN~JU said...

Bgus Munir...
sibuk2 tgkap nemo kat redang pun sempat lg wat homework... ;p

sI tEDI said...

he he he he

munir yg rajiN!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kenape la pic itu dipilih...
hahaha...
;)

Yatre Hayati said...

bagus munir ni. dia x de blog ker?? nak gak baca blog munir. hahah

farteen said...

bgosnyerr munir....

btw qhaud comel , munir comel x ?
hehe ;p

NICK IRFAN said...

hahaha adoi.. terlebih rajin plak munir ni keje cikgu x suruh buat dia buat... hehee