Tuesday, June 29, 2010

TENTANG HIDUP DAN PERSAHABATAN



"apa? dah tak ada????......."


dulu..kita pernah belajar satu sekolah..
tapi kau seniour aku..aku juniour...tapi tak kesah la kan..
kita saling berkawan..kau ok..baik....
kita duduk satu asrama..tapi aku lupa kau bilik mana..
yang aku tahu kau tak sombong...tak macam yang lain..
tapi yang lain ada jugak yang ok...
kita cuma kawan je...kadang kadang kita jumpa..
lepas tu aku tak tahu kau kemana..
tamat sekolah..kita memang tak jumpa..
cuma dengar dengar berita..kau pun sambung belajar...
aku tak tahu kos apa..tapi kau nk jadi guru bi...
aku sambung diploma...habis...aku prektikal...
aku jumpa kau kat hospital...dah lama aku tak jumpa..
dalam 3 tahun kot..entah aku pun tak ingat..
kau sakit?? diabetis? hmm tu semua dugaan kan...


>>>read more

7 comments:

melatidaisy said...

sedih nya... Allahummaghfirlahu wa'afihi wa'fu 'anhu..semoga arwah sahabat awk ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..ameen.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

susah mencari teman sejati...
;)

Yun said...

Salam...

gitulah kalau dh abes skul kan...
memasing bwk diri msg2...
ikut haluan sdiri...

si para para said...

amien...

tapi itulah hakikat kehidupan dan sebuah persahabtan kan..
yang hidup pasti mati...
yang bersahabat pasti pergi...

tapi ada satu sahabat yang sentisa dengan kita..hidup dan mati...

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

tapi dalam seribu pasti ada satu..

si para para said...

Yun

iye..kita akan bawa haluan masing masing..tapi harap kita di pertemukan di tempat yang aman kelak..

NICK IRFAN said...

sajak ni sedih plak aku bca? kwn ko ni pegi mne? laki ke pmpuan ni? hmm.. mmg kwn2 bila skola smua sama2 bila dh hbis smua ikut haluan masing2...