Monday, July 12, 2010

MUNIR - ORANGER PASTI MENANG




cikgu: haa munir..lama tak datang sekolah...dah ok ke sekarang..

munir: ok cikgu...

cikgu: kali ni kamu sokong negara mana pulak?

munir: belanda cikgu! (dgn penuh bersemangat)

cikgu: kenapa minat belanda?

munir: sebab saya suka minum air durian belanda cikgu...

cikgu: pulak.....

cikgu: awak tengok dengan sape malam malam?

munir: tengok dengan mak saya cikgu...

cikgu: mak awak sokong belanda jugak ke?

munir: tak cikgu...mak saya minat kumpulan yang pakai baju oren tu cikgu...

cikgu: mak awak minat buah oren ke?

munir: eh tak cikgu..mak saya minat warna oren...

cikgu: ayyyakkk...ok murid2 hari ni buat kerja sendiri ye...cikgu nk rehat...









PS: aku pun minat team oranger sebab blog aku warna oren..err boleh ke...

7 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam...

x bleh...
anda diwajibkan sokong Spain..
lalala :s

fafa punya said...

Wahahahahahahahahaha.
Mana boleh suka team sesuka hati sesuka warna blog anda. (//_^)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

viva espana...
;)

NICK IRFAN said...

eh! munir oranger dh kalah la.... hehehe

sugar2 kapas strawberry said...

papepon belanda da kalah.ahakz

piewahid said...

samalah kita, jadi mangsa gelak si yun a.k.a. shin~ju je...:)

tehr said...

aku pun minat oren
tapi sedih gak sebab kalah