Tuesday, July 13, 2010

TAHNIAH UNTUK YUN


semalam...
aku ada buat satu n3..
tapi sayang..
belum sempat save...
line brodband ni terputus...
langsung tak boleh connect..
biasanya dia save automatik..
tapi bila buka balik...
tengok tak ada save...
so malam ni tak ada n3 baru...
mood pun merudum....
oranger kalah...
munir tak pergi sekolah lagi..
mungkin untuk seminggu...
cikgu yati mesti susah hati...
apa apa pun..
tahniah untuk yun...
pasukan merah kuning menag..
opss bukan selangor ye....
sekarang kesihatan pun kurang ok..
kerja sorang sorang...
yg sorang lagi cuti seminggu...
macam mana la aku tak stress...
pesakit pulak ramai..
tapi aku tak salahkan sesape...
tu semua dugaan..
hampir sebulan aku tak balik kampung..
hmmm mungkin ni maksud bernafas di dalam lumpur..
sekarang aku jarang singgah blog...
cuma rajin selak berita...
macam macam berita kelakar..
ejen cia la...
kesah kapal selam...
permit surat khbar...
macam macam lagi berita kelakar..
sekarang aku start melukis balik..
oh langkah pertama tu memang susah..
ok la...
aku nk berhenti kat sini..
maaf ye tak balas kunjungan..
tak balas komen..
tapi nanti aku akan balas jugak....
orang berbudi kita berbahasa(ada kaitan ke)
ok.titik.







bayangkan...duduk sorang sorang dalam rumah besar..
kerja sorang sorang...

nampaknya aku kena kawin awal...

18 comments:

NARDtheNERD said...

aku tak nampak logikny kau kena kawen awal..hehehe~

Cik SHiNJU said...

Salam...

jap2..muahahahaahahaha...ok dah..
tu la,org ajak skg Spain xnak..
dah kalah ni kena la tuko template kot...erm...kaler mcm x seswai jek..;p alalala...gurau2 jer...jgn marah yek...dh tgk eh kartun tu?

Selamat melukis...

satu lg,semoga tercapai impian nk kawen awal...nt jemput yer..heheh ;p

Unknown said...

eh! belanda kalah plak? hehe eh! berukband ko masalah ke? xde coverage ke? ape2pun jgn lupa update blog yer... hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kawen jemput aku...
;)

piewahid said...

xpe, bior kan si yun kita bergumbira... pjg umur, lain WC kita pastikan dia meraung makan hati :)

p/s- sian... dilema seorg bujang!

nurul syuhada binti mohd zaid said...

kawen jmput sy jgk..
:)

hamzah ian said...

kawen2.. kawen time cuti skolah

sugar2 kapas strawberry said...

xnk stress.ngorat pesakit.hik3

pearl apple said...

ekekekekeee...tiba-tiba kena kawen awal..kih3..

si para para said...

NARDtheNERD

kalau kawin awal nanti ada org tolong kejut pagi2 nk pegi kerja.hehe

si para para said...

Cik SHiNJU

hehe tukar kaler..emmm mcm nk kena tukar jugak ni...

tgk kartun ape tu yun?


okeh2 tengkiyu..

mesti jemput..tpi mesti dtg jgk.hehe

si para para said...

NICK IRFAN

ko nick buat buat tak tau ye..haha
ntah la brokbend ni....sbb aku tak byr lagi kot bulan ni..tapi ni ok je pakai...hairan jugak..

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

tak datang siap ko..haha

si para para said...

piewahid

hehe hero biasa kalah awal..hehe


kena tamat zaman bujang jugak ni..

si para para said...

nurul syuhada binti mohd zaid a.k.a yulley


:P

si para para said...

Hamzah Ian

takkan time lain tak leh kawen...hehe

si para para said...

sugar2 kapas strawberry

ngorat pesakit??
ayyaaa tgk pesakit pun dah stress..nk ngrat ke..tak boley...

si para para said...

pearl apple

kalau dah sampai serunya..hehe