Tuesday, October 19, 2010

NOTA KAKI



aku buka blog semata mata nk tulis satu perkara...nanti aku buka balik blog boleh aku baca lagi...dan harap2 aku tak lupa...



kadang kadang benda yang lawak/kelaka bagi kita, akan jadi perkara yang menyakitkan hati bagi orang lain...



bagaimana pulak dgn korang semua...

4 comments:

Cik SHiNJU said...

betul2...sya setuju secircle suara..
kdg2 sya pun x sedar terbuat lawak yg sakitkan hati org lain...

najihah sahami said...

setuju tu mr para para. bukak blog ni tujuan nak wat macam diari personal yang kita akan tatap bile kita mula lupa t. simpan kenangan dalam ni insya Allah xkan hilang..walo kite kena rompak atau bakar sekali pon..kan2??

smbil2 kongsi ngn org lain~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

susah nak puaskan semua hati...

alinac lover said...

a.a..setuju juga..~

ada contoh?