Wednesday, October 20, 2010

TAK PAYAH BACA


bermula la satu kisah yang membosankan..so tak payah baca la ye....ak tulis saje je ni...


hari ni...20.10.2010....oh cun jgk tarikh hari ni kan...tapi aku tak nk tulis pasal tarikh ni....

petang tadi..aku keluar..jalan jalan...pusing pusing..konar konar..tekan brekk..masuk gear..tekan minyak...terserempak la dengan sebuah pasar malam...biasa la..mood bazar ramdhan tak abis lagi...

cari punya cari dapat la sebungkus nasik kerabu sepecel...roti john....ayam goreng....lapar punya pasal...
masa on the way balik...aku makan la ayam..sekali dengan roti john....alaa buat alas perut je tu....


sampai rumah terus tukar baju..pergi sepak sepak bola kat tengah padang...yang bestnya aku tak pernah buat goal....aku tahu pasukan sebelah mark aku...alaa biasa la..orang pandai main bola macam aku ni...mesti la diaorng bagi perhatian lebih...paham paham sendiri la ye...

lepas main bola..aku minum sebotol air...tapi tak habis la sebotol tu....minum punya minum akhirnya...ahhh...aku rasa kenyang gila....ni mesti roti john punya kerja... alaa macam eksperimen sains tu la...roti kena air jadi kembang kan... eh betul ke...ahh kira betul la tu...

sekarang ada lagi nasik kerabu specel...ada separuh lagi roti john...ada sikit lagi ayam...
ok...dah baca kan cerita yang ntah apa apa ni kan..so aku nk tnya pada diri sendiri dan korang semua...
kalau pandai tolong jawab...

nasik kerabu specel...roti john...dengan ayam goreng ni sape yang nk habis kan....takkan nk biar macam tu je...






lebih kurang macam ni la nasik kerabu specel..roti john dengan ayam goreng aku...






ok..pengajaran?

14 comments:

najihah sahami said...

nyesal i baca..xpasal2 perut duk bergendang gendut...isk~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

maaf aku xbace entri nieh..

piewahid said...

he3... ok ape

Cik SHiNJU said...

Pengajaran : lenkali mkn tu ajak org sama..hakhak ;p

Sya pun salu gak lapo mata yg membawa kpd pembaziran...tp skang dh kurang la wat pangai camtu...sbb takut rezeki mahal di kemudian hari..(muke siyes ni)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

gulp!
bestnyer!!
lapo2!



btw..
do folow me yeah!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Matika Love 131020 said...

sedap nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

melatidaisy said...

salam sahabat,,

ayok!! abis tu camane kesudahannye?? hehe

awk mane ek ? lame x nampak.. harap2 sihat2 di sana :)

si para para said...

najihah sahami

bila bergendang mesti ada pesta makan2.hehe

si para para said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫


opss kalau tak baca macam mana boleh tahu.haha

si para para said...

piewahid

ok2

si para para said...

Cik SHiNJU

bagos2..err muka tu jgn siyes sgt ye...gerun pulak org sebelah tgk.hehe

si para para said...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥

ok2

si para para said...

Matika Love 131020

tahu tak pe.hehehe

si para para said...

melatidaisy

kesudahannya semua tu jadi rezeki semut dan yg sewaktu dgnnya..

masih ada..bersembunyi di sebalik tirai ini..