Thursday, December 2, 2010

MUNIR - TAK SAKIT




khamis...

baru 2,3hari lepas PM bagi bonus...Mesti orang keje kerajaan hpy gila2..kan..kan..hehe lepas tu pulak minyak ada naik lagi..hpy kan.hehe eh bukan ke hari tu cakap dah tak nk naik? opss minyak terpaksa naik sebab harga minyak dunia naik...ok cukup la ni untuk pendahuluan.

ptg ni aku balik kampung

esok jumaat...boleh la nk rehat

sabtu..rehat2 jgk..lupakan kerja...

ahad..aku ada kursus

isnin..pun ada kursus

selasa..cuti...

rabu..kerja..

khamis..pun kerja...

kan best rabu khms pun cuti.haha

jumaat..sabtu..ahad..isnin..selasa mmg konfm aku tak dpt online punya...jadi tak ada la sesi blog..sesi kunjung mengujung..offline.

err tu je kot aku nk tulis...hehe



#####################################


sambung cerita munir....


mak: ha munir..macam mana..sakit tak bersunat?

munir: tak pun..

mak: habis tu kenapa kamu nangis tadi sebelum tok mudin potong?

munir: semut api gigit.

mak: ?#$

12 comments:

Wanita Mutalib said...

comeynya jawapan munir :p

omurice said...

kelakarlah..maknanya, xsakitlah...hehehe...mesti comel..

piewahid said...

he3... bijak si munir ni! ada bakat jdi lawyer

melatidaisy said...

salamc..

selamat bercuti :) xpe la cuti x lame pon..janji cuti kan..takde la keje je memanjang ..hehe :)

Nurul Ain said...

busynye..hee!!~

aqih said...

hehe2....fitrah dan lumrah kan

si para para said...

Wanita Mutalib

munir pun comel jugak

si para para said...

omurice

comel2 hehe

si para para said...

piewahid

lowyer buruk pun ada bakat.hihihi

si para para said...

melatidaisy

kerja kerja...hari2 kerja.hehe

si para para said...

Nurul Ain

terpaksa membusykan diri...

si para para said...

aqih

fitrah manusia