Wednesday, January 19, 2011

HATIKU TAK SIAPA TAHU


aku
bukan dari sini,
tapi aku tercampak kemari.
aku cuma
orang biasa,
tapi aku bukan tak berguna...








P/S: saya ini tak sempurna, tapi saya tahu.. 
dosa dan pahalaku tuhan saja yang tahu...

16 comments:

ch!natsu said...

xada org yg sempurna.. =)

kiwi said...

sbr la si para2..huhu

cemomoi said...

uish... jauh ati tul nih

NICK IRFAN said...

nape mcm sedih je bro?

echah mashuri said...

yup.biar DIA saja yang mengadili kita:)

Hanisah Safian said...

DIA sayang awak,saya,kita semua! :)

Farhan Zulhusmi said...

allah menjadikan hamba nya dengan sama adil...allah maha adil....kite lah yang kena gunakn sebaik2nya pemberian allah tu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

Allah maha mengetahui...

Miecyber said...

Tiada siapa yang sempurna di dunia ini...

Tips , 7 prinsip utama menjalankan perniagaan

Tapak Kaki said...

satu dosa, satu titik hitam kat hati.. so berhati-hati bila nak buat dosa...

maCy said...

Dia maha tahu :)

d_LA said...

nobody perfect..tapi kita harus berusaha untuk menjadi lebih baik..AJA2 !!!

LovEmoNEy said...

tak siapa boleh kata hinanya dia, kau berdosa, aku yang mulia, jujurnya nya dia, sombanogkah aku.. kerana hanya ALLAH yang layak menilai seseorang orang itu jika kita sedar... dilangit dan dibumi hanyalah milik Dia yang MAHA ESA...

PenyairSenja said...

hmmmmm,sabarlah eaaaa,jatuh dan jatuh lagi,itu warna kedewasaan.....

Daria said...

only God knows better...

Raji berkata said...

its the best if we can muhasabah diri kita ;D