Thursday, January 20, 2011

WARKAH TIADA NAMA



assalamualaikum..
semoga semua sehat hendaknya...
mula mula aku nk mintak maaf..sebab sehari dua ni sebok sikit.
tak sempat nk bw dan reply komen korang..
sekarang ni pun tak berapa sehat..
batuk, selsema datang lagi..

esok, lusa tak online jgk.
aku nk balik kampung halaman..
insyaallah ahad ni aku online balik..
kalau ada apa apa yang tertangguh tu aku harap di halalkan.
ye la..kita tak tahu bila waktu kita pergi kan..
ok apa apa pun harap korang ceria dan bahagia selalu.
hehe macam orang kawen je...

wassalam.


p/s: hari ni belah pantai barat cuti.. tapi aku kat belah pantai timur MC.hihihi

14 comments:

IMANSHAH said...

semoga selamat semuanya

Suhami Ahmad said...

oooo...cuti kawenn yo.....

NICK IRFAN said...

balik kmbung? ape2pun aku doakan smoga ko dpt jodoh kt sana.. amin... hehehhehehhehehehe

Nora Shahaira said...

semoga semuanya selamat ya...

kiwi said...

kiwi tag syira ^^

kiwi said...

anda di tag

miss lolly a.k.a luvfareda said...

TAKE CARE =)

d_LA said...

skang mmg musim demam kan..cuaca kjp panas kjp sejuk..pepun take care yer..dah pgi klinik kan..kene mkn abes la ubat tu yer..

melatidaisy said...

x aci betol.. tiap2 minggu balik kg :)

smoga cepat sembuh !

Raji berkata said...

hahaha mcm teruk sgt jer sakit nih ;D
siap berMC
paper pun get well soon
inshaAllah ;D

shameel Iskandar said...

salam sahabat.

Selamat bercuti. Saya pun tak sabar nak bercuti sempena thaun baru cina ni. bercuti seminggu boleh balik kelantan. boleh hadir kuliah tok guru nik aziz kt kota bharu

sissyira said...

salam

makan ubat ikut arahan doctor yea...heheheh

c u on sunday :D

maCy said...

huhu. takpe. balik nati jenguk2 ;D

ch!natsu said...

get well soon.. =)