Monday, January 10, 2011

PANDANGAN ANDA







apa yang terlintas di fikran anda bila tengok gambar ni...






p/s:usaha tangga kejayaan ok x?

11 comments:

zuhanismohamed said...

gigih beruk ni..harap dia berjaya tangkap ikan ! he he

kiwi said...

dia nk tgkap ikn ke 2 ?? =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

menakjubkan...

Faaein Himura said...

macam2 cerita ada dalam gambar ni..
sama ada nak selamatkan diri..
ataupun ya.. usaha tangga kejayaan untuk dapat satu makanan itu.. hehehe.. nice pic.. =]

ch!natsu said...

erm2.. xtrkata.. huhu~

Hanis Azla said...

tgh usha ikan kot.. he..he..

Suhami Ahmad said...

Comel yo monyet tu an. Itulah, rejoki ado mano2...cumo kono rajin berusaho yo

NICK IRFAN said...

aku rasa di ank tangkap ikan agaknya utk kasi anak bini makan.. hehe

hentakbelipat said...

emm....nak tangkap ikan macam beruk pun ok?

aien said...

beruk sudah capai tahap pandai cari makan mcm itu...hehe

Amira Naddia said...

ranggi la nyet tuh..nk mtk no tepon!