Tuesday, February 15, 2011

ALAH BISA TEGAL BIASA



di dalam kemodenan dunia ini..aku masih lagi merangkak..sedangkan semuanya berjalan pantas seiring dengan berjalannya masa...waktu seakan meninggalkan aku jauh ke belakang...dan aku seperti siput yang masih mencari cari kasut untuk di pakai...

memang tepat pepatah lama mengatakan alah bisa tegal biasa...dulu aku sangat sakit hati bila line internet ni buat hal...kadang kadang aku terus je tutup laptop..tak nak bazir masa untuk tunggu perkara yang tak sepatutnya aku tunggu..tapi di sebabkan perkaru tu berulang ulang..jadi aku semakin kalis...rasa macam tak ada apa apa...sedangkan line internet masih lagi di takut lama..aku tak pasti mana silapnya...

dulu aku selalu je komplen kat operater...dan aku mendapat tindak balas yang baik..tapi takkan tiap tiap minggu aku nak tel dia..bagitahu masalah yang sama..last last aku buat tak tahu..telan je bulat bulat racun ni..tapi dalam hati tuhan je yang tahu...kita bayar mahal tapi servis macam siput..errr siput aku tak ada niat nak libatkan kau dalam kes ni..



p/s: psstttt...adakah siput yang bersalah dalam kes ni...???

9 comments:

white rose said...

jangan kau menyiput dah laaa...

saman je dorang...

kalau aku, dah serang dah...

salam maulidur rasul...
semoga dengan sempena kelahiran Nabi Muhammad S.A.W, kita umat islam sentiasa bersatu padu diseluruh dunia dan meneruskan perjuangan baginda dalam menegakkan syiar Islam...

Ayuni said...

salam maulidur rasul!

Cekodok said...

kesian siput.. mengapa ia sering dipersalahkan... sadis... manusia itu sering melakukan kesalahan.. tetapi menuding ke arah lain seoalah2 mereka itu bukan pesalah...

ala... kite bako je la... hahaha...

khairul hisyam said...

haha. streamyx bro? kadang-kadang perlunya kita menjadi ganas supaya tindakan itu dibuat. hoho

Wuucin Kimora said...

Siput tidak bersalah! :P

Pink Pearl Lady said...

betul,ppl pun naik meyampah,sakit hati jer.. dah takdak masa nak tunggu lama2 depan laptop.iklan kemain lagi semua mudah,semua pantas tp hakikatnya.....

A.s.t.i.n.a said...

Kita ada masalah yg sama.. tapi saya tak salah siput.. saya salahkan Maxis juga..

Kesimpulannya kesian siput itu..

Cepat minta maafff~~

Solawat jom

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sipot yg disalahkan...

Amira Naddia said...

ko g mekdi. ade wireless free