Wednesday, March 16, 2011

KATA HUJAN

ini bukan daun keladi..


mendengar kata hujan yang jatuh ke atas daun keladi. sekuat mana dugaan datang hidup harus kau tempuhi.



:)


radiasi makin merebak..

16 comments:

Ayuni said...

kt cni ujan lebat!

Frodo Baggins said...

dengar hujan mencurah atas bumbung tik tik tik buat rasa mau tidur lebih lama dalam kelambu satu sarung berdua (ok lari tajuk)


p/s: doa baik2 tuk semua ni

wanythyra. said...

gud inf0 ya akhi :)

Mentadak Mentadu said...

setiap yg jadi mst ada hikmah

intan.maisarah said...

semoga kita sentiasa gagah..

hujan malam
lena tidur

KHRLHSYM said...

diharap kata-kata hujan itu dapat ku dengari.

Kakzakie said...

Hujan tak jemu untuk terus mencurah
daun keladi hampa menadah
puas berharap air dapat ditakung
namun tumpah tanpa kesan
hampa yg tidak berkesudahan

cemomoi said...

kata keladi: jangan ko jadi gatal macam aku dalam idop ini

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tempuh dengan tabah...

HEROICzero said...

jatuh atas daun keladi, walau tak semua masih ada titis2 juga bukan?

=)

*baru nak cakap, itu daun keladi ke? keh3x

A.s.t.i.n.a said...

Berbicara dengan hujan... sampai bilapun ia takkan mengerti...

Bicaralah dengan Astina..

Blog private kepada semua disebabkan tiada kesempatan update dan tiada idea dek ketiadaan karipap pusingg..

Sila rindu Astina

A.s.t.i.n.a said...

ekarang pun dh takbleh main hujan... sobsss

Amiey White said...

titisan air hujan ke daun keladi , xsemua masalah itu dapat diselesaikan btw baik2 kamu


ehem3 macam heroic gak , itu daun keladi ea ^^v

Wahidah said...

i love this qoute...


hujan nikmat Allah yg tidak terhingga...

sekuat mn dugaan yg mendatang kena kuat tempuhi dgn sabar..

Penyair SenjA said...

bahagia atau duka
hujan itu kan datang juga
ehhhh...bila kemarau dia takde kan...;)

Bieytahanny Manthorntee Iberahim said...

kata hujan aku databg bawa rahmat pada dia yg bersyukur
tapi kedatanganku jua adalah bakal bencana bagi membalas semua dosa2 mereka......bieyhanny