Wednesday, March 23, 2011

MUNIR - EMERGENCY

TANDAS


pagi yang dingin. hujan gerimis.
di dalam sebuah kelas..cikgu bahasa inggeris tengah mengajar.

cikgu halina: yes..what.. no..thank you..bla..bla...understand??

murid: yesssss..


cikgu halina: ok..any question?


murid: noooo...


cikgu halina: good...

tiba tiba munir angkat tangan...


cikgu halina: yes munir..

munir: err ticer..nak g tandas kejap...

cikgu halina: speak english munir...

munir: err tak jadi la tecer...




15minit kemudian..


amir: cikgu, munir kencing dalam kelas...

cikgu halina:
hah....

munir: emm emergency tecer....


TOILET


p/s: korang tak pernah ke? hehe

31 comments:

KUREKURE COMEL said...

hahaha......tak pernah....
perhh..si para para la ni...kihkihkih..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sah xpernah...
hahaha...

Khairul Antasha said...

tak pernah... haha

sy dulu suka gelak2 kwn yg kencing dlm kelas..hahaha...pastu cikgu tarik telinga sy..jahat btl la cikgu tu.hehehehe...

si para para said...

@KUREKURE COMEL

Hehe shuuuhhh diam2 jangan bagitahu orang.hehe

si para para said...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

eleh ceroi..aku tahu la ko pernah jugak. malu nak ngaku kan.haha

si para para said...

@Khairul Antasha

haha tak patut betul la cekgu tu kan.hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

tak baek la cikgu dia...kesian student dia.huhu

si para para said...

@aLieF si Muncung ManiS

hehe cekgu tu nak suruh anak murid dia pandai speaking tu...

ïêmå å¢klê§ said...

ehh emmm...
emmmm........
xpernah..
hihi....

ghost writer said...

tak pernah sama sekali...haha

ko sorang jer ok.

si para para said...

@ïêmå å¢klê§

err tak pernah jugak ke...haha

si para para said...

@ghost writer

haha tak kan aku sorang je,,mana aci..

tak nak ngaku eh.haha

Monster Globalisasi said...

tak pernah.. tapi atas tilam pernah mase kecik2 dulu lah..

Keyyah said...

ish3 para2...dalam kelas pun ley wt cm 2 erk..hihi

d_tieah said...

Hahaha.. Emergency pandai plak dia sebut.. Ngee :)


Entry Terbaru 1 : Alkisah Sweet Couple Dan Sekuntum Bunga Ros
Entry Terbaru 2 : Giveaway Kerjasama Anati Soki & MFS

Frodo Baggins said...

pernah!

>>___<<


semua Pelajar – pelajar …………………....
MENYUKAI ENTRI anda!!!!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´

p[A]n[A]d[O]L said...

ahahha
kalo kecik2 kencing dlm klas, leh d maapkan..
kalo da besarrr...
isk3...
ahahhaha

LiFe KaMi said...

teringat masa darjah satu dulu ada member kencing dlm kelas sbab tkut nak bgtau kat cikgu..hehe

Inspirationalefeks said...

pernah kot .. kiakiakiakia , gelak tawa Moria

Nadia Mashuri said...

dulu kalau nak keluar pergi bilik air, siap tulis dekat kertas lagi ayt BI nk pergi tandas tuh..

KHRLHSYM said...

bagi aku kadangkala mereka yang kencing dalam seluar ini ada seni tersendiri. aku tak pernah kencing dalam seluar sepanjang hidup aku, mungkin merasa semasa tua, mungkin.

si para para said...

@Monster Globalisasi

haha ats tilam tu kira normal la kan.haha

si para para said...

@Keyyah

hehe masa tu kecik lagi mana tahu.hihi

si para para said...

@d_tieah

ngeee tu spontan tu.hehe

si para para said...

@Frodo Baggins


haha ada pun yang ngaku..macam ni la..berani.haha

si para para said...

@p[A]n[A]d[O]L

kalau dah beso tu namanya buang tebiat.hehe

si para para said...

@LiFe KaMi

hehe mesti cekgu tu garang kan.hehe

si para para said...

@Inspirationalefeks


hahaha tak payah la letak kot kat belakang tu.haha

si para para said...

@Nadia Mashuri

hehe tahu tak pe..dulu masa mula mula memang la..rela tahan dari pergi tandas.sebab tak ingat ayat tu..hehe

si para para said...

@KHRLHSYM

seni? haha mungkin..

Cikya said...

tak pernah..

haha, adeh! biasa budak sekolah rendah ah yang buat, skop umur dalam darjah 1 dan dua..
kan ??
tadika...