Friday, March 11, 2011

MUNIR - MALAM YANG INDAH



malam ni tak nak serius serius sampai kerut muka.
malam ni nak santai santai je..
jom layan munir..


mak: munir..masak nasik kejap..mak nak pergi beli lauk..malam ni kita makan lauk specel..mak malas nak masak..

munir: ok mak.. biar cheff yang masak.masak macam biasa kan?

mak: malam ni masak lebih sikit..

munir: baik mak..

mak: jom munirah ikut mak beli lauk..

setengah jam setengah kemudian...
mak munir dah balik...bawak lauk..

mak: munir..cepat pergi hidang nasik. mak dah lapo ni....

munir: err nasik tak masak lagi ni mak...

munirah: makkk.. abang tak on pun plug...

mak: @#$$$



korang pernah kena tak macam ni?





apa khabar orang jepun...dengar cerita ada tsunami kat sana..harap semua ok..tak merebak kat sini..

20 comments:

april said...

kesian munir dan munirah serta maknya.
meh makan biskut dulu meh,sementara tunggu plug di on balik.
:)

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

hahaha munir..munir..
tapi yelah kengkadang bebenda simple camni leh gak jadik...

KUREKURE COMEL said...

hahaha...selalu....mina la tu...
kihkihkih...selalu kena sekeh...
hehehe....






risau kat fatin ni....duk sendai tu...hope fatin ok la....

e. indah said...

hahhaa pernah ...last2 tunggu masak nasi lagi tapi lauk dah sejuk ...


nway ..simpati dengan jepun ...tanda2 akhir zaman ..sangat menakutkan untuk org2 yang tak cukup iman mcm aku ne ....

Cekodok said...

hahaha... gua penah gak jadi mcm ni.. dah la tgh lapar gile... hangin jeee

zati embong said...

hahaha.penah,ayah yg masak!haha.kebulur anak2 dia.

ghost writer said...

pernah sesangat lar kalau jadi bengong pasal nih..haha

setahun pon nasi tak masak...kembang macam tuh jer beras tuh..haha

Omu Rice said...

biasanyer,,,masak air,,,lupa tekan...hehehe...tak pun nasi lupa tekan...hehehe...

Keyyah said...

pernah juga kena sekali...dah siap masak lauk semua, skali nasi xmasak lg...hhhihihihi

M a W a D D a H said...

pernah kena....hehehe...dah la masa tu bulan puasa...bila hampir nk buka tgk2 nasi xmasak lagi...ekceli dah tekan tapi periuk tu yg masalah...kekeke

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

sy termasak beras pulut...mbazir giler waktu tuuuuuuuu

Khairul Antasha said...

hari tu mcm tu la..tp bkn sy..kakak.. dah siap hidang lauk atas meja. duduk dgn perut yg lapar..tup2..huhuhu..kesian..kena tunggu lagi...

intan.maisarah said...

dah biasa terkena.
muaha

Ic3 Juli3tt3 said...

hehehe.. pernah2.. ade skali tu masak nasik.. punye yakin masukkan je.. last2 neok, plug x on.. mak marah tp die gelak.. hahaha

Wuucin Kimora said...

Terbantut nk mkn bila jd cmtu :)

skandaLdariLangit said...

abah ska penah buat. huhu

NICK IRFAN said...

aku rasa munir ni ko la.. hehehhe aku pun pnh berlaku! byk ali jgk la... hehhhe

AkuMuzikFilem said...

ratah lauk duly la. huhu. tak nak kena camtu

Penyair SenjA said...

saba mak munir.....hihihihihi..pernah kene jugak....then saba je menunggu nasi masak....;)

mzhany said...

hany pernah kena. suami punyelah tgh lapo...lauk dah siap masak...sekali bukak rice cooker, tengok masih algi beras...memang tensen giler...sian kat suami...huhu dah la lapo..haruu betol