Wednesday, May 25, 2011

MUNIR - BUGER




sambungan dari entri lepas...



15minit perjalanan..akhirnya sampai la mereka kat McD...

mak: hah apa lagi..turun la...

munirah: (turun dari motor)

mak: eh irah..mana abang kamu..

munirah: abang? aik.. rasa macam ada kat belakang tadi...

mak: ahh sudah.. jom kita balik...


15minit seterusnya.....di rumah..


mak: eh munir..

munir: (diam)

mak: kenapa tak ikut tadi?

munir: (diam)

munirah: abang tak nak makan McD ke..

munir: nak la... waaa mak pergi cepat sangat. munir tak sempat naik pun tadi.waaaaa

mak: @#$%^&

munirah: err abang jangan nangis.. ni haa mak ada beli beger pak mat kat simpang jalan besar.

munir: beger pak mat? waaaa nak beger McD....

mak: err esok kita pergi lagi..dah dah..hari ni makan beger ni dulu.




moral: ?




jangan makan McD.. setuju?

12 comments:

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. kesian munir.. skang RFC dah ada.. makan RFC lah.. =]

zati embong said...

tertinggal la ni eh?huhu.

NuR si CiKGu RiBeNa said...

cian dia..hehe
takpa2.. mcD kan ada 24 hours.
leh je drive thru

Cik TeN10 said...

haha.. tak kisah pn.. sbb krg mkn burger.. salu telan burger special kt pasar malam tu je.. mayonese lebih !! hihi

Titisan Hujan said...

moral sbenar jgn mkn beger memalam..t gemokk

Pembunuh Tanpa Bayang said...

kempunan...
munir terlalu kuruskah?

M a W a D D a H said...

makan hati nampak gayanya si munir...hehe

Blueice Butterfly said...

~hehe..hajat tak tercapai..^_^

Wuucin said...

haish suka sgt mkn MCD ;P

blog-tips-kurus said...

'Dilarang naik motorsikal > drpd 2 org!!' (",)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xyah makan jew la senang...
hehehe...

Wahidah said...

siannya munir...:)

tp kan ramlee burger kt mesia tu pun sedap tau...lately ne kepingin nak mkn bege mesia tu..isk3...